۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۲۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

پرورش افرادی متعهد به دین، ولایت، نظام و مردم هدف مدارس صدرا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با ارتقای وضعیت آموزشی، پرورشی، علمی، اخلاقی و ورزشی در مدارس صدرا می خواهیم با استفاده از ظرفیت کادری متعهد و کارآمد نسلی متعهد به دین، ولایت، نظام و مردم تربیت کنیم که بتوانیم درآینده کشور را به آنان بسپاریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان ساعی دبیرستان های صدرای استان گفت: ارتقای سطح آموزشی د دبیرستان های صدرا از مهم ترین اقدامات تبلیغات اسلامی است.

وی عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت دبیرستان های صدرا باید تلاش کرد که نسلی انقلاب، پویا، مؤمن و متخصص تربیت کنیم، نسلی که بتوان آینده کشور را به دست آنان سپرد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: مدارس صدرا در شهرستان ها تجهیزات کامل را در اختیار دارند و از لحاظ سخت افزاری مشکلی ندارند، در کنار ارتقای وضعیت فیزیکی مدارس ارتقای سطح آموزشی این مدارس نیز در نیمسال اول تحصیلی اقدامات مناسبی صورت گرفت.

وی با اشاره به وجود بهترین کادر آموزشی در مدارس اظهار داشت: دانش آموزان نیز باید برای ارتقای وضعیت علمی و آموزشی با کادر همکاری داشته باشند و در کسب علوم همواره پیش قدم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: دانش آموزی موفق خواهد بود که انگیزه داشته باشد و معلمان نیز باید انگیزه دانش آموزان را تقویت کنند.

دبیرستان های صدرا در جامعه الگو هستند     

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در جامعه الگو هستند، گفت: دانش آموزانی در این مدارس باید تربیت شود که الگوی دیگر دانش آموزان باشند و همواره تلاش کنند نمونه باقی بمانند.

وی بر ضرورت ورود به بعد پرورشی در مدارس صدرا تأکید کرد و اظهار داشت: ارتقای فعالیت های پرورشی نیازمند وجود افرادی متخصص و متعهد است.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: کادر آموزشی و پرورشی مدارس صدرا باید افرادی متعهد به دین، ولایت، نظام و مردم باشند و بتوانیم با استفاده از این ظرفیت دانش آموزانی با این ویژگی ها تربیت کنیم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات