۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۲۸۲
آیت‌الله خاتمی:

هیچ کس جز رهبر معظم انقلاب توان اداره کشور را ندارد

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز امت اسلامی باید هوشیار و بیدار باشند و بدانند دشمنان نظام، جایگاه ولایت فقیه را به عنوان محور اتحاد ایرانیان نشانه رفته اند.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در کنگره 6 هزار و 200 شهید شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس برگزار شد، بیان کرد: امت اسلامی با وحدت به آسانی می توانند توطئه های بدخواهان و دشمنان را خنثی کنند.

هدف دشمن، تخریب جایگاه دین مبین اسلام است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری حمایت از رهبر معظم انقلاب را راهکار مقابله با توطئه های دشمنان دانست و بیان داشت: امروز امت اسلامی باید با هوشیاری و بیداری بدانند دشمنان نظام، جایگاه ولایت فقیه را به عنوان محور اتحاد ایرانیان نشانه رفته اند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی می دانند  هیچ کس جز رهبر معظم انقلاب توان اداره کشور را ندارد و به خوبی از نقش رهبر معظم انقلاب بر مسائل بین المللی و اداره امور کشور آگاهی دارند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن تخریب جایگاه دین مبین اسلام در جامعه ایران اسلامی است، ابراز داشت: بدخواهان نظام اسلامی نابودی جایگاه های مراکز دینی، مذهبی و مساجد را هدف خود قرار داده اند و می دانند مبدأ انقلاب اسلامی مساجد و مراکز دینی و مذهبی است.

شهدا نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند، گفت: شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه و اجر بالایی برخوردار هستند و این بزرگان سبب عزت همیشگی ایران اسلامی شده اند.

امام جمعه موقت تهران بزرگ‌ترین ارمغان شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برپا کردن نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و امام خمینی(ره) پرچم سه رنگ ایران اسلامی بر فراز جهان برافراشته شده است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن ماه، اظهار داشت: مردم شهید پرور کشورمان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22بهمن ماه اجازه کم‌رنگ شدن خون شهدا را نخواهند داد و با صدایی رسا شعار مرگ بر استکبار جهانی را سر خواهند داد./842/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات