۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۵۰۵
آیت الله سبحانی:

مسؤولان منافع انقلاب را بر خواسته های شخصی ترجیح دهند | لزوم وحدت برای حل مشکلات مردم

حضرت آ‌یت الله سبحانی با اشاره به وظیفه سنگین مسؤولان برای خدمت به مردم جامعه گفت: باید همت کنیم و با صرف نظر از آرزوها و خواسته های شخصی، منافع انقلاب و مردم را در نظر گرفت.
حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی ازمراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و خواستار وحدت مسؤولان برای حل مشکلات مردم شد.

وی با اشاره به عنایت الهی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خداوند دشمن اسلام و مردم را سرنگون کرد و انقلاب را جانشین آن قرار داد اما خدا می نگرد که آیا عمل ما طبق قرآن سنت است وخواسته های حضرت امام محقق شده یا خیر؟

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خلاق متعال در 22 بهمن 57 همه چیز را به مؤمنان و جهان شیعه داد، اظهار داشت: آنچه که شیعیان و علما صدها سال آرزو می کردند در 22 بهمن 57 از سوی خداوند متعال عنایت شد و همه قوا در اختیار مؤمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به وظیفه سنگین مسؤولان برای خدمت به مردم جامعه ادامه داد:  باید همت کنیم و با صرف نظر از آرزوها و خواسته های شخصی، منافع انقلاب و مردم را در نظر گرفت.

حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کاهش پیدا کند و رضایت عمومی بیشتری به دست آید، ابراز داشت: امیرمؤمنان به مالک اشتر می فرماید رضایت خصوصی مهم نیست بلکه رضایت عموم مردم اهمیت دارد از این رو باید در این راستا تلاش کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تعطیلات بسیار حوزه عنوان کرد: تعطیلات در تحصیلات ریشه دوانده و وقت کم و درس فراوان است از این رو اساتید و طلاب باید همت بیشتری داشته باشند تا دروس به خوبی خوانده شوند./1323/

ارسال نظرات