۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۷۶۳
ایستاده پای انقلاب؛

مسؤولان به گلایه های مردم توجه کنند

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه هیچ دسیسه ای نمی تواند اراده پولادین ملت ما را متزلزل کند، خطاب به مسؤولان گفت: مردم با همه مشکلاتی که دارند به میدان آمده اند به نظرات و گلایه های مردم بیش از پیش توجه کنید و در رفع مشکلات آنان بکوشید.
علیرضا رضازاده دهه فجر پاکدشت علیرضا رضازاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم بیدار، بصیر و ولایتمدار شهرستان پاکدشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پرشورتر از سال های گذشته پاس داشتند و راهپیمایی ای تماشایی را از خود به یادگار گذاشتند.

تصاویر و گزارش های مردمی حاکی است تراکم و شمار شرکت کنندگان امسال واقعاً مثال زدنی تر از سال های پیش بود، طول جمعیت در شهر پاکدشت حداقل به دو کیلومتر می رسید به طوری که دوربین ها قادر به پوشش کل جمعیت نبودند که ای کاش از طریق بالگرد شرکت کنندگان به تصویر کشیده می شدند.

آن چه در راهپیمایی امروز نمود بیشتری داشت حضور قشر جوان و نوجوان بود که این حضور بیش از پیش بی اثر بودن القائات و دروغ بودن ادعای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی مبنی بر روی گردانی این قشر از انقلاب را برملا ساخت.

علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان سخنران راهپیمایی امروز پاکدشت بود، وی حضور مردم این شهرستان را حیرت آور توصیف کرد و گفت: مثلث دلقکی شامل ترامپ، نتانیاهو، بن سلمان و رسانه های استکباری و مزدور آنان تا فتنه اخیری که درآن دخالت داشتند مدام می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید، اما امروز که به چهل سالگی انقلاب وارد می شویم آن ها و رسانه هایشان اگر یک جو مردانگی دارند فقط حضور مردم پاکدشت در راهپیمایی امروز را به نمایش بگذارند.

وی درمورد استحکام نظام جمهوری اسلامی گفت:  جبهه استکبار و دنباله های داخلی آنان از ابتدای انقلاب تاکنون از هیچ دسیسه ای فروگذاری نکردند، ملت ما فتنه های بزرگ را پشت سرگذاشت، فتنه سال 78، فتنه سال 88 و فتنه دی ماه 96 و فتنه داعش و دسایس دیگر آنان هیچ کدام نتوانست اراده پولادین ملت ما را متزلزل کند.

این کارشناس مسایل سیاسی وی یادآور شد: رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی فرمودند راهپیمایی امسال تماشایی خواهد بود، دشمنانی که دنبال براندازی این نظام بوده و همچنان هستند این حضور تماشایی که جلوه ای از آن در پاکدشت قهرمان و شهید پرور به نمایش درآمده است ببینند.

وی با اشاره به حضور قدرت آفرین مردم در راهپیمایی امروز گفت: کدام نظام سیاسی در دنیا چنین پشتوانه قدرتمند مردمی دارد؟ آیا این حضور نشانه حمایت از امامت و ولایت و رهبری نیست؟

رضازاده در پایان خطاب به مسؤولان سه قوه گفت: شما هم این حضور را ببینید، مردم با همه مشکلاتی که دارند به میدان آمده اند به نظرات و گلایه های مردم بیش از پیش توجه کنید و در رفع مشکلات آنان بکوشید./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات