۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۷۷۷
آیت الله دری نجف آبادی:

حماسه ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمن و تحقق آرمان‌های انقلاب می‌شود

امام جمعه اراک با بیان اینکه حماسه ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمن و تحقق آرمان‌های انقلاب می‌شود، گفت: مردم سرافراز کشورمان یکبار دیگر با حضور پرشور و عظیم وفاداری خود را به آرمان های نظام اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب ثابت کردند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مصلی بیت المقدس اراک، بیان کرد: ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز حماسه ای بزرگ آفریدند.

خنثی سازی توطئه های دشمنان ایران اسلامی

امام جمعه اراک اظهار داشت: مردم سرافراز کشورمان یکبار دیگر با حضور پر شور و عظیم وفاداری خود را به آرمان های نظام اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب ثابت کردند و با صدایی رسا فریاد زدند که در هر زمان پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، گفت: ملت غیور ایران اسلامی با وجود توطئه ها و تهاجم های فرهنگی هر بار باعظمت‌تر از گذشته حماسه دیگری خلق می‌کنند و این حماسه عظیم سبب می شود تمامی نقشه های شوم دشمن نقش بر آب و خنثی شود.

تلاش رسانه های بیگانه در کمرنگ نشان دادن راهپیمایی عظیم 22 بهمن

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به عدم پوشش خبری رسانه های بیگانه از حماسه عظیم 22 بهمن ماه، ابراز کرد: رسانه‌های بیگانه سعی دارند که عظمت حماسه ۲۲ بهمن را کمرنگ نشان دهند و کینه دیرینه  دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خلق حماسه 22 بهمن را به برکت حضور مردم دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سالگرد و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه و خداجوی ایران اسلامی ندای رهبری، مراجع و دولت را لبیک گفتند و حماسه ای بزرگ آفریدند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه باید برای پنجاهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مدون تدوین و تنظیم کنیم، تصریح کرد: امروز شاهدیم مردم یکپارچه به خیابان ها آمده اند  و تنها همان دو درصدی که به انقلاب اسلامی رای نداده بودند در این زمینه کارشکنی می کنند.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در 900 شهر و ۴ هزار بخش و روستا

امام جمعه اراک با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه در 900 شهر و چهار هزار بخش و روستا، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی امروز ثابت کردند که تا آخرین قطره خون خود مدافع آرمان های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی خواهند بود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان پیشرفت های عظیم ایران اسلامی، گفت: امروز شاهدیم کشور عزیزمان در زمینه ای بهداشت، امنیت، توان نظامی، آموزش و پرورش صاحب نام است و به بیش از ۵۰ کشور دنیا دارو صادر می‌کند.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، قطعنامه راهپیمایی نیز در هفت بند قرائت شد و حاضران پس از پایان هر بند با ندای تکبیر، قطعنامه را تایید کردند.

گفتنی است، راهپیمایی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./842/پ203/ب1

ارسال نظرات