۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۸۸۸

چند خبر کوتاه از خوزستان

برگزاری آیین رونمایی از نخستین کتاب تصویرگران خوزستان، برگزاری همایش شعر سپید در اندیمشک، برگزاری همایش شعر فجر فاطمی در بندر امام خمینی و نمایش فیلم کوتاه پاتوق در شهرستان دزفول چند خبر کوتاه از خوزستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیین رونمایی از نخستین کتاب تصویرگران خوزستان دوشنبه 23 بهمن ماه در اهواز، خیابان خوانساری جنوبی، خانه ماپار برگزار می شود.

این که کتاب شامل آثار 115 نفر از هنرمندان تصویرگر خوزستانی است، توسط کانون آگهی و تبلیغاتی خرداد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن تصویرگران ایران، تهیه و تدوین شد، است.

برگزاری همایش شعر سپید در اندیمشک

این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن شعر  شهرستان برگزار شد.

این همایش با هدف، گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای راستین ایران و انقلاب برگزار شد.

در این همایش شاعران آیینی در بخش اول شعر های خود را در گرامیداشت انقلاب اسلامی  و در بخش دوم به صورت شعر آیینی آزاد ارائه کردند.

برگزاری همایش شعر فجر فاطمی در بندر امام خمینی

این همایش با حضور حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه‌ بندرامام، آرش قنبری بخشدار، اعضای شورای اسلامی، شهرستان، رؤسای ادارات، شاعران و دوستداران شعر و ادبیات در محل سالن اجتماعات مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این نشست سید ستار فاطمی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ معمار کبیر انقلاب، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهارداشت: اگر امروز اقتدار و امنیتی هست مدیون عزیزانی است که جان خود را فدای این انقلاب و نظام کردند.

در ادامه همایش عبدالعظیم عربی، حاج مهدی وطن‌خواه، ذوالفقار شریعت، محمد حیدری، علیرضا دارآفرین، حسین نصاری، گودرز عباسی، محمد حسن فرحانی، لیلا سپهری، مهرانگیز عباسی، لاله دبستانی و نرگس جعفری اشعار خود را قرائت کردند.

نمایش فیلم کوتاه پاتوق در شهرستان دزفول

ده فیلم برتر کوتاه ایرانی و خارجی، در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول به روی پرده رفت.

انجمن سینمای جوانان دزفول با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام دهه فجر، ده  فیلم برتر و برگزیده کوتاه ایرانی و خارجی از دید تماشاگران را با عنوان (پاتوق فیلم)  با حضور علاقه مندان در تالار این اداره به روی پرده برد.

فیلم های به وقت شام، مغزهای کوچک زنگ زده، سرو زیر آب، تنگه ابوغریب، عرق سرد و .... از جمله فیلم هایی است که در این همایش به اکران درآمد که مورد استقبال مردم هنردوست و فرهیخته این شهرستان قرار گرفت./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات