۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۴۹۱۸
رییس کمیسیون عمران مجلس:

توان موشکی ایران در جهت دفاع است نه کشورگشایی

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد مسائل موشکی را با برجام پیوند بزند، گفت: آمریکا غلط کرده است بگوید ایران موشک بسازد یا نسازد.
محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا رضایی با بیان اینکه توان موشکی  ایران باعث شده است که همه دشمنان احساس ترس از ایران کنند، اظهار داشت: ساخت موشک‌هایی که در دنیا منحصر به‌فرد است توسط جوانان داخل کشور باعث اقتدار ایران در دنیا شده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همه توان کشور را برای ساخت موشک‌هایی خواهیم گذاشت که برای دفاع از مردم در کشور تولید می‌شود.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه دخالت در تقویت توان موشکی ایران ربطی به هیچ کشوی ندارد، تأکید کرد: آمریکا غلط کرده است که بگوید ایران موشک بسازد یا نسازد تا هرجا و به هر اندازه نیاز باشد حوزه نظامی کشور را تقویت می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه هیچکس حق ندارد مسائل موشکی ایران را به برجام  پیوند بزند، گفت: برجام یک قرارداد بین‌المللی بود که ایران به مفاد آن پایبند است و اگر آمریکایی‌ها و هرکس دیگری بخواهد در آن خدشه‌ای وارد کند ایران نیز مقابله به مثل می‌کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: در برجام هیچ اشاره‌ای به موضوعات موشکی نشده است و اجازه نخواهیم داد که به مراکز امنیتی و دفاعی کشور  که در راستای تأمین امینت کشور و مرزهای ایران است ورود پیدا کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات