۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۹۱۹

وعده اعطای وام به اهالی قلم محقق شد

به گفته مدیرعامل خانه کتاب، ثبت‌نام برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود.
خانه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه كتاب، مجید غلامی جلیسه از ارائه تسهیلات در قالب وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم در سال جاری خبر داد و اظهار كرد: ثبت نام برای دریافت این وام از ۲۸ بهمن ماه با بازپرداخت۳۶ ماهه به اهالی قلم  آغاز می شود.

وی عنوان كرد: با پیگیری مؤسسه خانه كتاب و حمایت های محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال جاری علاوه بر وامی كه از طریق صندوق اعتباری هنر به اهالی قلم ارائه خواهد شد، وام ۱۰ میلیون تومانی نیز در اختیار اهالی قلم قرار می گیرد. این تسهیلات در سال آینده نیز استمرار خواهد داشت و به تمامی اهالی قلمی كه شرایط دریافت این تسهیلات را داشته باشند تعلق می گیرد.

غلامی جلیسه درباره ضوابط و شرایط دریافت این تسهیلات گفت: افرادی كه طی ۵ سال گذشته سه عنوان كتاب (حوزه بزرگسال) و ۴ عنوان كتاب (حوزه كودك و نوجوان) منتشر كرده باشند، می توانند از این وام بهره مند شوند.

مدیر عامل خانه كتاب عنوان كرد: اهالی قلم می توانند برای دریافت این تسهیلات، بدون حضور در محل مؤسسه و فقط با مراجعه به سایت اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir  اقدام كنند. همچنین، پرداخت این تسهیلات به دلیل محدود بودن میزان وام، بر اساس اولویت در ثبت نام به متقاضیان اعطا می شود./۸۱۶/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات