۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۵۵۰۰۹
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی فاطمی است

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که روحانیان تبلیغ را در ایام فاطمیه مغتنم شمارند، گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای مبلغان است تا مردم را با سبک زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنند.
تبلیغ دین

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با تبلیغ روحانیان در ایام فاطمیه، گفت: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای روحانیان بوده که سبک زندگی فاطمی را به مردم یاد دهند.

وی افزود: بعد سیاسی، اجتماعی و عبادی حضرت زهرا(س) یهترین مباحثی بوده که روحانیان می توانند در منبرها داشته باشند.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که روحانیان تبلیغ را در ایام فاطمیه مغتنم شمارند، بیان داشت: گفتن مسائل روز به مردم از دیگر مباحثی بوده که مبلغان می توانند در مساجد به مردم بیان کنند زیرا وظیفه اصلی روحانیان در تبلیغ این است که مردم را با مسائل روز دنیا آشنا کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب توانایی های تبلیغی خود را بالا ببرند و سعی کنند با تبلیغ خوب، یک مبلغ نمونه باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان اظهار داشت: مهم ترین وظیفه روحانیان بعد از درس تبلیغ بوده که بتوانند دین را به مردم یاد دهند.

استاد حوزه علمیه ماهان تصریح کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای مبلغان حوزه بوده که مردم را با سبک زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنند.

حجت الاسلام شاه حیدری با توجه به این که وظیفه طلاب این است که نام حضرت زهرا را در دنیا نشر دهند، اظهار داشت: ایام فاطمیه باید همچون محرم باشد.

وی در پایان با اشاره به این که آگاه ساختن مردم به دنیا و آخرت وظیفه مبلغان حوزه است، گفت: طلاب در تبلیغ مراقب رفتار و کردار خود باشند زیرا مردم به رفتار و کردار روحانیان نگاه می کنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات