۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۵۵۴۸۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی فن خطابه و تبلیغ ویژه طلاب

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از برگزاری دوره های آموزشی ویژه خواهران طلبه این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: کلاس های آموزشی فن خطابه و تبلیغ هر هفته برگزار می شود.
طلاب خواهر

سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: طلاب این مدرسه از توانایی بالایی در عرصه تبلیغ برخوردار هستند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در جمع بانوان افزود: تبلیغ و بصیرت بخشی در زمینه های مختلف لازمه روشنگری و تحکیم باورهای دینی بانوان و دختران جامعه است.

موحدی تبلیغ در زمینه حجاب و عفاف، بیان مسائل روز جامعه، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی، راهکارهای همسرداری، تربیت دینی فرزندان، مدیریت اقتصادی و پاسخگویی به مسائل و احکام شرعی را از جمله فعالیت تبلیغی خواهران طلبه عنوان کرد که با هدف تحکیم بخشی به باورهای دینی بانوان و مصون سازی کانون خانواده در برابر تهاجم فرهنگی انجام می شود.  

وی در ادامه اظهار داشت: در زمینه ارتقای فعالیت های تبلیغی طلاب و هدفمند سازی این اقدامات دوره های آموزشی با محوریت تبلیغ و با حضور اساتید برجسته در طول سال برای طلاب برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد عنوان داشت: در این راستا کلاس های آموزشی فن خطابه و تبلیغ هر هفته روزهای دوشنبه ویژه طلاب برگزار می شود.

موحدی خاطرنشان کرد: در کلاس های آموزشی فن خطابه و تبلیغ 30 نفر از طلاب خواهر این مدرسه شرکت دارند.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه نیز هر روز با حضور طلاب و عموم مردم به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد برگزار می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات