۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۵۶۲۵
آیت الله جنتی:

تا ملت پشتیبان نظام است هیچ قدرتی توان شکست ایران را ندارد

رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تا ملت تابع رهبری و پشتیبان نظام است، هیچ قدرتی توان شکست ملت فهیم ما را ندارد.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی در نشست هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از مردم بابت حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: در 39 سال پس از انقلاب ، مردم هر سال باشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حاضر شده اند اما امسال پس از دعوت مقام معظم رهبری، براساس نظرسنجی‌ها این مراسم ، بسیار باشکوه‌تر از قبل برگزار شد.

وی افزود : پیام این حضور باشکوه برای دوستان ایران اسلامی این است که مطمئن باشند تا ملت ایران متحد ، تابع رهبری و پشتیبان نظام اسلامی است، هیچ قدرتی توان شکست ملت فهیم ما را ندارد.

آیت الله جنتی اضافه کرد: پیام حضور حماسی مردم به دشمنان انقلاب اسلامی نیز این است که تحریک افراد ناباب برای اغتشاش، تخریب و آتش زدن اماکن مقدس و بالاخره فتنه‌های گوناگون مانند فتنه 88 و فتنه اخیر، تاثیری در اراده مستحکم مردم نخواهد داشت.

وی با برشمردن برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مانند بیکاری و رکود گفت: از مسئولان، انتظار رسیدگی و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم را داریم.

رئیس مجلس خبرگان همچنین با تاکید بر اینکه ملت ایران در مبارزه با استکبار به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی وحدت کلمه دارد افزود : با توجه به نص صریح آیات قرآن کریم ، تلاش دشمنان بی ثمر است و این تلاش‌ها جز آزاری بیش نیست و به یقین شکست خواهند خورد زیرا زیربنای انقلاب ما بر اعتقاد مردم به اسلام ، اخلاق و معنویت است.

آیت‌الله جنتی همچنین درخصوص مباحث اخیر درباره‌ حجاب اسلامی تأکید کرد: حجاب مبتنی بر نص صریح قرآن مجید است و هیچ عالم مسلمانی درباره آن نظر مخالفی ندارد.

وی همچنین با محکوم کردن اقدام خلاف رئیس‌جمهور امریکا در اعلام بیت‌المقدس به پایتختی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: باور دارم هیچ مسلمان واقعی این موضوع را نمی پذیرد و جز سیاسیون بی‌اخلاق و خودفروخته که توجهی به افکار عمومی ندارند، هیچ کس حاضر نمی‌شود قبله اوّل مسلمانان را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی بپذیرد.

آیت‌الله جنتی اظهار امیدورای کرد که ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر(عج) جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد باشیم و با توجه به تلاش‌ها و مبارزات مستمر جبهه مقاومت این هدف قابل پیش بینی است.

وی همچنین با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی اوّل اسلام است که بعد از پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی (ع) کسی از نظر فضایل اخلاقی قابل قیاس با آن حضرت نیست.

آیت الله جنتی در پایان با اظهار تأسف از سانحه سقوط هواپیمای مسافری، درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت و برای آنان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات