۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۹۵۱

خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه باقرالعلوم

مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید از شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه باقر العلوم(ع) پردیسان قم برگزار شد.
تشییع ۶ شهید گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه باقر العلوم(ع) پردیسان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با شکوه حجج اسلام والمسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، قوامی امام جمعه پردیسان و مریجی رییس دانشگاه باقر العلوم(ع) همچنین خانواده های شهدا و مردم شریف و ولایت مدار قم نیز حضور داشتند.

گفتنی است، در این مراسم معنوی و نورانی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند و حاضران در جلسه را به فیض رساندند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست، لبیک یا زینب(ع)، لبیک یا حسین(ع) این شهدای بی نام و نشان را بدرقه خانه ابدی کردند.

لازم به ذکر است، هم‌زمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر 6 شهید دفاع مقدس که به‌تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند، پیش از ظهر دیروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شدند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا دیروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و پس از انتقال پیکر مطهر این شهدا به روی دست مردم قدرشناس قم تشییع و برای اقامه نماز به حرم کریمه اهل‌بیت(س) منتقل شدند و آیت الله سیدمحمد سعیدی بر پیکر پاک این شهدا اقامه نماز کرد.

شایان ذکر است، دو شهید از بین این 6 شهید بی‌نشان در دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در منطقه پردیسان دفن شدند و 2 شهید گمنام دیگر دفاع مقدس نیز در دانشگاه باقرالعلوم(ع) در شهر پردیسان، یک شهید در مرکز آموزش پاسداری علویون و یک شهید دیگر نیز در مجتمع صنعتی بعثت تشییع و به خاک سپرده شدند./978/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات