۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۵۶۱۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشکلات با وحدت و انسجام قابل حل است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان و بیگانگان و برخی از افراد داخل برای کشور مشکل ایجاد کردند، گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما با وحدت و انسجام هر مشکلی قابل حل است.
عبادی عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همکاری مردم با ایمان این منطقه و چشم پوشی از تمام ضعف ها، مایه خوشبختی است.

وی گفت: این بنده نیستم که منشأ اثری باشم بلکه این ایمان مردم و به ویژه نهادهای انقلابی و ارزشی است که با دید قبول نگاه می کنند و همکاری و هماهنگی بالایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان و بیگانگان و برخی از افراد داخل برای کشور مشکل ایجاد کردند، افزود: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما با وحدت و انسجام هر مشکلی قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید در مسیر آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و رهنمودهای داعیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب حرکت کرد، ادامه داد: حضور مردم در هر صحنه ای در مقابل توطئه های دشمنان ارزشمند است و این مردم حماسه 9 دی، 22 بهمن و چندین 9 دی دیگر را آفریدند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پیش از راهپیمایی 22 بهمن فرمودند 22 بهمن تماشایی خواهد بود، تصریح کرد: آن هایی که در هر پستی بر سر سفره انقلاب اسلامی نشستند باید از بصیرت برخوردار باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم و ملت ایران با صدها مشکل در کشور روبرو هستند اما آنچه که برای آن ها مهم است، ایمان و اسلام و انقلاب می باشد از این رو باید با این مردم درست برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: نیروهای انقلابی باید همه مسائل را تحمل کنند و حقایق نظام اسلامی را با طرح های قابل قبول تبیین کنند که حجت تمام شود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی با بصیرت در کشور تلاش های بسیاری می کنند، افزود: دنیا محل آزمایش است، باید از کوچکترین فرصت ها حداکثر استفاده را کرد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات