۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۵۶۲۴۰

نشست سالانه مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا برگزار شد

دیدار سالانه مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا با حجت الاسلام محققی مدیرعامل این رسانه حوزوی برگزار شد.
نشست سالیانه مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست پایان سال مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل این خبرگزاری برگزار شد.

حجت الاسلام محققی با تبیین اولویت هایی که در سال آینده در دستور کار این رسانه حوزوی خواهد بود، اعلام کرد: مؤسسه رسا در بخش معاونت اخبار در نظر دارد در زمینه پیگیری مطالبات رهبر انقلاب، کارآمدی در حوزه و حوزه انقلابی بسط گفتمانی داشته باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت های مربوطه ارائه کرد.

وی از بکار نبردن خلاقیت و محصور شدن در زمان های خاص در فعالیت رسانه ای به عنوان قتلگاه خبرنگاری و رسانه ای بودن نام برد و از عملکرد جهادی کارکنان خبرگزاری رسا تقدیر کرد.

استادیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان از خبرگزاری ها انتظار اخبار به روز دارند، باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر اخبارمان به روزتر و حرفه ای تر باشد.

سردبیر خبرگزاری رسا گوشه ای از فعالیت های این خبرگزاری را اینگونه توصیف کرد: راه اندازی ویژه نامه های منشور روحانیت، ویژه نامه انتخابات مجمع طلاب و فضلای حوزه، دهه فجر و غیره، راه اندازی باشگاه نویسندگان رسا، ایجاد تنوع در اخبار، تقویت بخش چندرسانه ای، انتشار خبر حوزه به صورت هفتگی، حرکت های جدید برای سرویس مخاطبان، تنوع در انعکاس اخبار در فضای مجازی، رویکردهای جدید خبری و غیره از فعالیت هایی است که این خبرگزاری در سال جاری انجام داد و رویکرمان در سال اینده تقویت هرچه بیشتر این مباحث است.

همچنین روح الله عباسپور در ادامه با تقدیر از مدیریت کارآمد مدیرعامل خبرگزاری رسا به ارائه گزارشی از عملکرد سرویس بین الملل پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام عارف ابراهیمی نماینده سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گزارش مبسوطی از کارها و اقدامات انجام شده در سایت های انگلیسی، اردو و عربی بیان کرد.

همچنین در پایان علی اصغر خواجه الدین نماینده خبرنگاران در این جلسه مطالبات خبرنگاران را به سمع مدیرعامل، مدیران و دبیران خبرگزاری رسا رساند.

گفتنی است، در پایان این نشست از شماری از مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا تقدیر به عمل آمد./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات