۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۶۲۴۷
محمدی در گفت‌وگو با رسا:

دولت با همه قدرت و ظرفیت برای تقویت بنیه دفاعی اقدام کند

رییس کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در تقویت بنیه دفاعی خود منتظر اظهار نظر معاندان نخواهد ماند، گفت: ایران با همه ظرفیت برای تقویت روحیه دفاعی و اقتدار نظامی در ابعاد گوناگون حرکت خواهد کرد.
داود محمدی

داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهمترین نقطه قوت نظام را پشتوانه مردمی دانست و گفت: مهمترین قوت نظام  که جلوتر از تمام دستاوردهای علمی، دفاعی و تولیدی قرار دارد پشتوانه مردمی است.

وی افزود: مردم دلیل اتحاد، وابستگی و پیوستگی نظام هستند؛ بنابراین پشتوانه مردمی برنده‌ترین و قاطع‌ترین سلاح کشور در مقابل بیگانگان به شمار می‌رود.

رییس کمیسیون اصل نود  مجلس برقراری امنیت را مهمترین دغدغه همه کشورهای جهان دانست و ابراز کرد: این یک امر طبیعی است که همه کشورها یک استراتژی دفاعی برای خودشان داشته باشند و تلاش ‌کنند با استفاده از آن استراتژی خط امنیت و ایمنی کشور خود را ارتقا دهند.

محمدی ادامه داد: بنابراین جمهوری اسلامی ایران در تقویت حوزه دفاعی منتظر اظهار نظر معاندان نخواهد ماند و با همه ظرفیت برای تقویت روحیه دفاعی و اقتدار نظامی در ابعاد گوناگون حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی قابل مذاکره و مسامحه با هیچ کشوری نیست، گفت: ایران برای ساخت و تولید فناوری‌های روز دنیا و تقویت بنیه دفاعی نیازی به اجازه دادن هیچ کشوری ندارد از این رو لازم است نظام با تمام قدرت در راستای تقویت امنیت دفاعی گام بردارد و با ساخت موشک، زیردریایی، پهباد و همچنین دستاوردهای مجازی امنیت کشور را ارتقا دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مجلس از هیچ کمکی در راستای ارتقای امنیت کشور کوتاهی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه اخیر مجلس نگاه معطوفی به تقویت بنیه دفاعی کشور داشت دولت نیز باید با همه قدرت و ظرفیت برای تقویت بنیه دفاعی اقدام کند تا کسی به خود اجازه ندهد که به کشور نگاهی سوء داشته باشد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات