۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۶۸۶
پنجشنبه صورت می گیرد؛

سفر استانی اعضای شورای عالی حوزه به استان البرز

آیت الله مروی به همراه مسؤولان دبیرخانه شورای عالی حوزه پنج شنبه این هفته به منظور دیدار و گفت و گو با مسؤولان و طلاب و روحانیان استان البرز به این استان سفر می کنند.
حجت الاسلام عبدالفتاح نواب

حجت الاسلام عبدالفتاح نواب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر استانی برخی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه به استان البرز خبر داد.

وی گفت: آیت الله مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه به همراه مسؤولان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه پنج شنبه دهم اسفندماه به استان البرز سفر خواهند کرد.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: اعضای شورای عالی حوزه های علمیه در این سفر استانی از بیش از شش مدرسه علمیه استان البرز دیدار خواهند کرد؛ همچنین جلسه با شورای استان و گفت وگو با اساتید و طلاب استان البرز از دیگر برنامه های این سفر استانی است.

وی با اشاره به اهداف سفرهای استانی شورای عالی حوزه های علمیه گفت: شواریی که سیاست گذار است اگر بخواهد سیاست هایی که تنظیم می کند دقیق باشند باید بازخورد مصوبات و سیاست گذاری های گذشته را بررسی و نیازهای جدید را کشف کند که به همین دلیل شورای عالی حوزه علمیه در دوره هفتم تا کنون بیش از 19 سفر استانی انجام داده است.

حجت الاسلام نواب ادامه داد: به عنوان مثال در 12 سفر استانی که سال گذشته صورت گرفت، نظریه هایی که از سوی اساتید تکرار شده بودند بررسی شدند که منجر به 94 بند مصوبه جدید شد؛ از سوی دیگر در سفرهای استانی به سؤالات طلاب پاسخ داده و هم اندیشی و همگرایی بیشتری ایجاد می شود./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات