۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۹۴۴

فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل تجلیل می‌شوند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مراسم تجلیل از فعالان کانون ‌های مساجد استان اردبیل با حضور معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.
دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساج

به گزارش خبرگزاری رسا، نادر سقا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده مراسم تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل با حضور مسئول کشوری مرتضی طاهریان معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در 10 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که نماینده ولی فقیه در استان نیز به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور به عمل می‌آور د افزود: برگزاری این مراسم با هدف تجلیل از 100 نفر از فعالان کانون‌های مساجد استان در نظر گرفته شده برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تصویب فعالیت‌های مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور در تاریخ 18 اسفند در نظر گرفته شده که گزارشات فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان نیز ارائه خواهد شد که اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته است.

سقا اظهار کرد: از برنامه‌های در نظر گرفته برای 18 اسفند ماه می‌توان به انتشار ویژه نامه ربع قرن فعالیت کانون های مساجد استان اشاره کرد و از بخش‌های این مراسم نیز می‌توان به اجرای سرود و نمایش اشاره کرد که با عنوان "مسجد، هنر و جوان" در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از متولیان اجرایی و مسئولان مربوطه انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم در برگزاری این مراسم شاهد جلب رضایت شرکت‌کنندگان باشیم و مراسم را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات