۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۵۷۳۷۶
انتشارات دارالحدیث منتشر کرد؛

دو کتاب از مجموعه "نردبانی به سوی آسمان"

انتشارات دارالحدیث، دو کتاب از مجموعه «نردبانی به سوی آسمان» را با عنوان‌های «فرشته‌ها زیر باران» و «پروانه‌های دور چادر» راهی بازار نشر کرد.
 مجموعه "نردبانی به سوی آسمان"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات دارالحدیث، دو کتاب از مجموعه «نردبانی به سوی آسمان» را با عنوان‌های «فرشته‌ها زیر باران» و «پروانه‌های دور چادر» نوشته سید احمد مدقق منتشر کرد.

انتشارات دارالحدیث مجموعه «نردبانی به سوی آسمان» را ویژه کودکان ۷ تا ۱۰ سال منتشر می‌کند و هر داستان از این مجموعه با توجه به مضامین و فرازی از دعاهای صحیفه سجادیه تألیف شده به گونه‌ای که آن فراز پایان‌بخش آن داستان است.

در پشت جلدهای این مجموعه «نردبانی به سوی آسمان» چنین آمده است:

دعاها سرشار از مفاهیم انسانی هستند؛ مفاهیمی مانند عدالت، راستگویی، همت بلند، خوشبختی و...، از سوی دیگر، قصه‌هایی ماجراهایی هستند که همین مفاهیم را تجسم می‌بخشند. به همین دلیل کودکان با خواندن قصه‌ها به راحتی این مفاهیم را درک می‌کنند.

در مجموعه کتاب‌های «نردبانی به سوی آسمان» سعی شده مفاهیم بلند انسانی و اخلاقی از میان دعاهای صحیفه سجادیه، برای کودکان شما به صورت قصه تعریف شود.

در کتاب نخست از این مجموعه از چهار داستان با عنوان‌های یکی نگران میشه، می‌توانم کمک کنم،کی برنده میشه و فرشته زیر باران تشکیل شده و در کتاب دوم نیز چهار داستان با عنوان‌های: کار کی بوده؟، حرف جا مانده، چشم‌های اناری و پروانه‌های دور چادر آمده است.

انتشارات دارالحدیث، هر یک از کتاب‌های مجموعه «نردبان به سمت آسمان» را با شمارگان ۵۰۰۰ نسخه و به قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است./۹۹۸/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات