۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۵۷۷۶۹
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی تشریح کرد؛

خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی برای زائران در سال جدید

حجت الاسلام گنابادی نژاد حوزه جغرافیایی خدمات فرهنگی آستان قدس را از مبدا تا مبدا دانست و گفت: این خدمات در سه حوزه ملی، شهر مشهد و حرم مطهر رضوی ارائه خواهند شد.
حجت الاسلام گنابادی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد شامگاه سه شنبه در نشست خبری عملکرد دو ساله آستان قدس رضوی در سازمان مرکزی استان قدس گفت: برنامه های خوب و جامعی برای زائران حرم مطهر رضوی در سال جدید پیش بینی شده که در سه محور قابل اشاره است. 

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به محور های این برنامه ها افزود: مسؤولیت ۱۷ برنامه حوزه اول کاری که در حرم مطهر برگزار خواهد شد با معاونت تبلیغات اسلامی و اماکن متبرکه است. تعداد نه برنامه مخصوص شهر مشهد به عنوان حوزه دوم کاری و همچنین نه برنامه در سطح ملی به عنوان حوزه سوم کاری برگزار خواهد شد.

وی خدمات فرهنگی مربوط به زائران را از مبدا تا مبدا دانست و خاطرنشان کرد: نقش خدمات فرهنگی در تغییر و ایجاد سبک زندگی زائران بسیار حائز اهمیت است. این خدمات افزون بر محیط داخلی حرم مطهر رضوی در بیرون آن نیز به ارائه گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با معرفی طرح «به وقت بهار» تصریح کرد: در رابطه با این طرح هماهنگی های لازم برای برپایی پایگاه های فرهنگی با اماکن تجاری، هتل ها، مهمانسرا ها و اداره آموزش و پروش صورت گرفته است و زائرین می توانند از این مکان ها نهایت استفاده را ببرند.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به برگذاری اردوهای دانشجویی در سال جدید افزود: اولین طرح اردوی دانشجویی «رویش مهر» در سال جدید برگزار خواهد شد و دانشجویان در اردوهایی که در طول سال برگزار می شوند می توانند از مجموعه باغ بیلدر برای استقرار و اقامت استفاده کنند./861/پ202/ب1

ارسال نظرات