۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۸۱۵۳
الوفاق بحرین:

بانوان بحرینی آماج بازداشت و شکنجه قرار دارند

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به مناسبت روز جهانی زن اظهار داشت که بانوان این کشور آماج بازداشت و شکنجه قرار دارند.
الوفاق اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق ملی بحرین در پیامی به مناسبت روز جهانی زن بر لزوم آزادی همه بانوان انقلابی از زندان های آل خلیفه تأکید کرد.

این جمعیت اظهار داشت که نظام بحرین به بازداشت بانوان فعال و صاحب نظر پرداخته، آنان را شکنجه کرده و احکام انتقام جویانه ای علیه آنان می گیرد به گونه ای که برخی از آنان تا 5 سال حبس محکوم می شوند. 

در ادامه این پیام آمده است: بانوان بحرینی با انواع تعرض ها و شکنجه ها روبرو بوده و پرونده بحرین مملو از نام شهید و زندانی و سلب تابعیت شده و از کار برکنار شده و ممنوع الخروج و تحت پیگرد امنیتی قرار گرفته خانم است.

الوفاق افزود: بانوان بحرینی همچنان آماج احضار از سوی نیروهای امنیتی و برانگیختن احساسات و همچنین تحمل فشار برای فعالیت به سود سازمان اطلاعات قرار دارند.

این جمعیت از بانوان بحرینی به عنوان الگوی عالی از بانوان در جهان یاد کرده و اظهار داشت: بانوان بحرینی از توانایی های مختلفی بهره مند هستند و پیشگام آموزش و فعالیت و فرهنگ به شمار آمده و از پایه های اساسی قدرت و بیداری جامعه هستند.

جمعیت الوفاق اسلامی تصریح کرد که بانوان بحرینی نقش مهمی در بیان مطالبات بحرینی ها و ایستادگی با عزم و اراده قوی جهت تحقق خواسته های مشروع ملت مبنی بر برپایی نظام دموکراسی و توقف فساد و استبداد ایفا می کنند.

این جمعیت به همه بانوان بحرینی اعم از خانه داران و کارمندان و معلمان و کسانی که به دلیل بیان دیدگاه های سیاسی خود در زندان آل خلیفه حضور دارند، درود فرستاد./۹۸۰/ب۹۰۱

ارسال نظرات