۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۱۸۳
حجت‌الاسلام رسایی:

داعش فرهنگی به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی جامعه است

حجت‌الاسلام رسایی با تأکید بر این که باید مراقب داعش فرهنگی بود، گفت: اگر غفلت کنیم داعش فرهنگی سر اعتقادات ما را خواهد بود.
حمید رسایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مجلس جمعه شب در یادواره ۱۶۵ شهید گلزار شهدای سید نظام الدین، حضرت زهرا(س) را بانویی آگاه به زمان و و زنی اجتماعی دانست و گفت: ایشان کسی بود که بیگانه با سیاست نبود و خطبه معروف ایشان شاهد بر این مدعا است.

وی به میدان آمدن حضرت زهرا(س) را در دفاع از ولایت را به دور از اغراض شخصی دانست و با بیان این که دوران حیات ایشان بعد از پیامبر دوران نفاق بوده است خاطرنشان کرد: دوره نفاق در زمان استقرار اسلام شکل می گیرد که حضرت با چنین جریانی مبارزه کردند.

حجت الاسلام رسایی تولی و تبری را دو عنصر اصلی دینداری دانست که حضرت زهرا(س) با عملکرد خود در دفاع از ولایت بر آن جامه عمل پوشانیدند به سیره امام راحل در عرصه حکومت داری اشاره کرد و گفت: ایشان با تأسی به اهل بیت(ع) تولی و تبری را در کلام و عمل خود نشان دادند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری یادواره شهداء را کاری ارزشمند و وظیفه امروز امت حزب‌الله دانست و افزود: باید توجه داشت که شهدا به این مراسم و یابودها نیاز ندارند چرا که عند ربهم یرزقون هستند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به این که شهدا نسبت به جامعه خود و مسائل سیاسی کشور بی تفاوت نبودند، بیان کرد: جنگ دیروز با سلاح های پیشرفته دشمن بود و نبرد امروز هم در جبهه فرهنگی با جبهه ای گسترده ادامه دارد که باید هوشیار بود.

وی داعش را نیروی سازمان یافته از جانب نظام استکباری دنیا معرفی کرد و تصریح کرد: نظام استکبار تمام قد به دفاع و حمایت از داعش ایستاده است.

حجت الاسلام رسایی با بیان این که نباید از داعش فرهنگی غافل شد، گفت: قرآن کریم می فرماید «لایزال یقاتلونکم» و این یعنی دشمن هرگز دست از نبرد با شما نخواهد کشید و اگر اثری از خونریزی و نبرد نظامی در کوچه و شهر خود نمی بینیم یعنی تعریف قرآن از جنگ تنها جنگ نظامی نبوده و تاکید بر جنگ فرهنگی است. 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مراقب داعش فرهنگی بود چرا که اگر غفلت کنیم داعش فرهنگی سر اعتقادات ما را خواهد بود.

مدیر مسؤول هفته‌نامه نهم دی با بیان این که امروز با یک سه ضلعی از جانب دشمن مواجه هستیم، خطر بدحجابی و حیازدایی را گوشزد کرد و تصریح کرد: انگیزه اصلی مخالفین و مبارزین با حجاب رسیدن به برهنگی و بی عفتی تمام در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام رسایی کار اصلی رسانه را ضریب دادن به کار باطل عنوان کرد و افزود: تکثیر تصاویر بی حجابی در فضای مجازی حربه دشمن در نشان دادن کثرت دروغین این امر است.

نماینده سابق مجلس، معنای حقیقی آزادی در انگیزهای انقلابی مردم را که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد رسیدن به کرامت انسانی و انتقاد آزادانه از عملکرد خلاف صواب مسؤولان دانست و افزود: این تعریف از آزادی خلاف آن تعریفی است که بی بند و باری را توجیه می کند.

وی با بیان این که ضلع دیگر خط دشمن قهرمان زدایی از جامعه اسلامی است، اظهار داشت: امروز، زیر سؤال بردن ارزش کار شهدا و مدافعان حرم و حرمت خانواده های شهدا در رأس فعالیت های دشمن است.

حجت الاسلام رسایی نمونه بارز این قهرمان زدایی را اظهارات اخیر و سخیف برخی هنرمندان نمک نشناس و سلبریتی های خودنما دانست و تصریح کرد: این افراد با بی شرمی تمام مدافعان حرم را مدافعان اسد می خوانند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، سومین ضلع جبهه امروز دشمن را برجام موشکی خواند و با اشاره به ضعف های موجود در برجام هسته ای عنوان کرد: دست اندرکاران مذاکرات هسته ای از برجام به پیروزی بزرگ یاد می کنند در حالی که نتیجه برجام بعد از گذشت بیش از چهار سال و نیم، اظهارات صریح مسؤولان کشور به غیراعتماد بودن آمریکا و جبهه هسته ای غرب است.

وی، اظهارات رییس جمهور آمریکا را در خصوص بد بودن برجام، کشیدن ایران به مذاکره موشکی عنوان کرد و با اشاره به این که جبهه دشمن در این خصوص تقسیم کار کرده است، گفت: در خصوص برجام نظریه های مختلفی را برای فشار به جمهوری اسلامی وارد می سازند.

حجت الاسلام رسایی با بیان این که حجاب فریضه ای اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نمی توان نسبت به حجاب که امری اجتماعی است و سلامت جامعه اسلامی به آن وابسته است غافل بود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات