۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۸۴۵۵

محکومیت فرقه شیرازی توسط بازاریان قم

بازاریان قمی حمله به سفارت ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی از سوی هواداران گروه منحرف تشیع انگلیسی را محکوم کردند.
محکومیت فرقه شیرازی توسط بازاریان قم تشیع انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بازاریان قمی حمله به سفارت ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی از سوی هواداران یک گروه منحرف و فتنه انگیز (تشیع انگلیسی) را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، اصناف بازار قم طی اقدامی انقلابی با نصب بنر و پلاکارد اقدام زشت و دور از عرف دیپلماتیک هواداران تشیع انگلیسی مبنی بر حمله به سفارت ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

امروز بر همگان آشکار شد که جریان شیرازی کاملاً با استکبار همسو و هم خط است، چراکه علی رغم توهین هایی که به ولایت فقیه می کنند، هم اکنون به صورت علنی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند که یکی از این موضع گیری های شان حمله به سفارت ایران عزیزمان در لندن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است، پس از «اسلام آمریکایی» که امام خمینی (ره) در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر معظم انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام «تشیع انگلیسی» پرده برداشتند؛ تشیعی که از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود تا محصول «تفرقه» را در کشورهای اسلامی برداشت کند.

جریان شیرازی که سردمدار این تشیع است، همه توان خود را بر این گذاشته است تا چهره «شیعه» را در جهان با خشونت پیوند زده و آن را در مقابل سایر فِرَق اسلامی قرار دهد.

رهبر معظم انقلاب در موارد و مناسبت‌های مختلف نیز بر کلیدواژه‌های «تسنن آمریکایی» و «تشیع آمریکایی» تأکید داشته‌اند. ایشان در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در بیانات شان در حرم مطهر امام راحل بار دیگر ضمن تبیین اختلاف افکنی آمریکا در میان شیعه و سنی تصریح کردند:

«به این هم شیعه توجه کند هم سنی. بازی دشمن را نخورند. آن تسننی که آمریکا از آن حمایت کند و آن تشیعی که از مرکز لندن صادر شود به دنیا، اینها مثل هم هستند. هر دو برادران شیطان هستند و هر دو عوامل آمریکا و غرب و استکبار هستند»./۸۴۱/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات