۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۵۶۱
با حضور مدیر عامل خبرگزاری رسا صورت گرفت؛

تجلیل از حجت الاسلام محدثی

حجت الاسلام محدثی ضمن حضور در نخستین نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا از سوی مدیرعامل خبرگزاری رسا تجلیل شد.
نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد محدثی از پیشکسوتان اهل قلم در عرصه رسانه یکشنبه شب ضمن حضور در نخستین نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا از سوی مدیرعامل خبرگزاری رسا تجلیل شد.

بر پایه این گزارش، نخستین نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا و حجت الاسلام جواد محدثی کارشناس مذهبی و از نویسندگان مشهور حوزوی در سالن کنفرانس خبرگزاری رسا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جمعی از اعضای باشگاه نویسندگان حوزوی رسا در این نشست صمیمی حضور داشتند.

حجت الاسلام محدثی از پیشکسوتان اهل قلم در عرصه رسانه به تبیین نکاتی ناب در زمینه نویسندگی پرداخت و با اشاره به اینکه امروزه جنگ قلم ها به پا شده است، اظهار داشت: یکی از نیازهای همگانی این است که در این شرایط که قلم ها بایکدیگر رقابت می کنند، بر قوت دادن به قلم هایمان اهتمام بورزیم و مطالبی پرجاذبه، قوی، متین و مستدل ارائه دهیم تا اثرگذار باشیم.

وی افزود: اگر طلبه ای بتواند شعری بسراید و یا مطلبی بیافریند که موج آفرین بوده و در جامعه تحول ایجاد کند، می ارزد که حتی طلبگی را رها کرده و بر نویسندگی متمرکز شود.

حجت الاسلام محدثی با اشاره به اینکه نویسندگان باید موج آفرین و سنگر آفرین باشند، عنوان کرد: رسیدن به نقطه مطلوب نویسندگی نیازمند شرایطی است که یکی از آن ها فعالیت و مطالعه مستمر است.

گفتنی است، با توجه به اینکه امروزه حوزویان کم تر در مسائل روز اجتماعی ورود پیدا می کنند، خبرگزاری رسا با راه اندازی "باشگاه نویسندگان حوزوی رسا" درصدد آن است که با آموزش حوزویان علاقه مند به نویسندگی این خلأ را جبران کند./841/پ203/ب1

ارسال نظرات