۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۸۶۸۶
آیت الله سعیدی خواستار شد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت روحانیت برای تحقق مطالبات رهبری

تولیت ‌آستانه مقدسه سپاه را پیشانی اقتدار نظام اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: با تکیه بر ظرفیت روحانیون باید به افق های منویات موردنظر رهبری معظم انقلاب دست یابیم.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، سپاه انقلاب اسلامی ایران را پیشانی اقتدار نظام اسلامی ایران توصیف کرد و اظهار داشت: هرگونه همایشی که نتیجه آن‌ها پیگیری مطالبات رهبری نباشد رنگ باخته و کاربرد لازم را ندارد، بر همین اساس باید نظارت لازم  و کافی بر همایش‌ها از سوی مسؤولان ذیربط دنبال شود تا بتوانیم به نتایج موردنظر برسیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این که آستان مقدس حضرت معصومه(س) نتیجه فعالیت‌های مختلف سپاه و بسیج از جمله شجره طیبه صالحین را با نگاهی ویژه دنبال می کند ابراز داشت: در راستای اجرای مطلوب این برنامه‌ها پیشگام هستیم، براین اساس نشست مربیان صالحین استان قم هر هفته در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

 امام جمعه قم با اشاره به این که اولویت‌بندی کارهای اجرایی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باید مورد توجه قرار گیرد، اظهارداشت: درحالی که ضرورت برخی از امور به خوبی قابل احساس است، باید اولویت را به کارهای مهم و اساسی اختصاص دهیم چراکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به اجرایی کردن آن‌ها تاکید دارند.

آیت‌الله سعیدی در ادامه با با بیان این که رهبر انقلاب اسلامی به شخصیت‌هایی از جمله سردار قاسم سلیمانی، فرماندهان و روحانیون سپاه دل بسته‌اند، گفت: باید توجه داشت که در رفتار و گفتار ایشان نکات آموزنده بسیاری وجود دارد که باید بتوانیم این نکات را شناسایی و از آن‌ها استفاده کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر این که استفاده از تجربیات و پیشنهادات روحانیون در سطوح مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد: با تکیه بر ظرفیت روحانیون باید به افق های منویات موردنظر رهبری معظم انقلاب دست یابیم ./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات