۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۷۷۴
مدیركل روابط عمومی رسانه ملی:

احتمالا وزیر كشور تصمیم شورای عالی امنیت ملی را فراموش كرده است

مدیركل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در واكنش به گفت‌وگوی وزیر كشور با روزنامه ایران گفت: احتمالا رحمانی فضلی فراموش كرده است كه صدا و سیما درباره پوشش رسانه ای اغتشاشات دی ماه نظر شورای عالی امنیت ملی را رعایت كرده است.
صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد حسین رنجبران با اشاره به مصاحبه وزیر كشور با روزنامه ایران كه مدعی شده بود از همان روز پنج شنبه به معاون سیاسی صدا و سیما گفتم صحنه های آتش زدن خیابان را هم نشان دهید، افزود :از همان روز پنج شنبه صدا و سیما قصد داشت خبر این اغتشاشات و نا امنی ها را پخش كند اما بدلیل وجود دیدگاههای مختلف در این زمینه نظر شورای عالی امنیت ملی را رعایت كرد.

وی با تاكید بر اینكه رسانه ملی در روز شنبه نهم دی كه روز سوم اغتشاشات بود با تصمیم شخص رییس سازمان، پوشش این اتفاقات را آغاز كرد گفت :آقای دكتر علی عسكری روز شنبه نهم دی راسا و با مسئولیت خود تصمیم به پوشش این اغتشاشات گرفت و شخصا چگونگی هدایت تصویری آن را اداره كرد.

مدیركل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به تقدیر جمعی از سیاسیون و شخصیت های تاثیرگذار نظام از عملكرد هنرمندانه رسانه ملی در كنترل این اغتشاشات تصریح كرد :به لطف خدا و تلاش همكاران سازمان بویژه تلاشهای متعهدانه برادران معاونت سیاسی و هدایت و تصمیم به موقع ریاست محترم سازمان، رسانه ملی توانست با نوع پوشش خود صف معترضان را از اغتشاشگران جدا كند و آرامش را به كشور بازگرداند و این حرف ما نیست بلكه بسیاری از آدمهای تاثیرگذار چنین نظری دارند.

رنجبران به تلاشهای آمریكا برای تحریم سنگین صدا و سیما بعد از اغتشاش های دی ماه اشاره كرد و گفت :همین تلاش آمریكا علیه رسانه ملی بالافاصله بعد از جمع شدن این اغتشاشات دی ماه چه چیزی را نشان می دهد ؟ جز تاثیرگذاری رسانه ملی ؟

مدیركل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینكه بر اساس منویات رهبرمعظم انقلاب و دستور رییس سازمان هیچ خط قرمزی برای ما بالاتر از منافع ملی نیست افزود :توصیه می كنیم همه سیاست ورزان و مسئولان این توصیه و تاكید رهبر انقلاب را در عمل پیاده كنند و به مسائل اصلی بپردازند .

وی به جلسه غیرعلنی مجلس با حضور مسئولان مربوط بعد از این اغتشاشات اشاره و تصریح كرد :بدلیل محرمانه بودن این جلسه نمی توانم چیزی از آن نقل كنم اما می توانم به آن اشاره كنم كه مهم ترین دغدغه مسئولان از مجلسی و دولتی و امنیتی در این جلسه با هر طرز تفكری و با توجه به نقش فضای مجازی و برخی شبكه های اجتماعی در این اغتشاشات ، ساماندهی فضای مجازی بود و اتفاقا شخص وزیر محترم كشور هم این موضوع را اولویتی ویژه و در صدر كارهای آینده دانست اما نمی دانم چرا بعد از گذشت دوماه عزیزان مسئول این موضوع مهم و اساسی را فراموش كرده اند و گویی نمی خواهند سخنی از آن بگویند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: روابط عمومی رسانه ملی

ارسال نظرات