۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۸۷۹۵
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی:

بصیرت دینی و روحیه انقلابی سپاه را سنگرنشین خط مقدم انقلاب کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که اقتدار سپاه به اندازه موشک ها آن نیست، گفت: آنچه که سپاه را سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی کرده معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی است.
حجت ‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در دیدار جمعی از مراجع تقلید با بیان این که رهبر معظم انقلاب 3 مأموریت اساسی به روحانیت سپاه واگذار کردند، گفت: حدود 2 هزار روحانی رسمی غیر از چند هزار نفری که همکاری می کنند در سپاه فعالیت دارند.

وی افزود: 3 مأموریت محوری روحانیت سپاه ارتقای معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی است، رهبر انقلاب فرمودند که راهکار اجرای این موارد در سپاه و بسیج ارتباط هرچه بیشتر و بهره گیری از مراجع، حوزه های علمیه و علمای آگاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که اقتدار سپاه به اندازه موشک ها و ادوات نظامی نیست، اظهار داشت: آنچه که سپاه را سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی کرده معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی است.

وی سرچشمه، محور و اساس روحانیت را مراجع معظم تقلید دانست و ادامه داد: نهاد مقدس سپاه و بسیج برای این که ماندگار باشند و برای انقلاب سنگرنشین بماند باید بیش از گذشته به روحانیت اتصال داشته باشد، مراجع، علما و حوزه های علمیه باید روحانیت سپاه را تغذیه کنند تا آن ها بتوانند در بین نیروها اثرگذاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که دست ما به سوی حوزه های و مراجع تقلید دراز است، ابراز داشت: رهبر انقلاب امر فرمودند که خدمت مراجع و علما برسیم واز فرمایشات این بزرگواران استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: امروزه دشمن دین مردم و جوانان را هدف گرفته و درصدد گرفتن ارزش ها از جامعه است، دشمن به این جمع بندی رسیده مردم  همیشه حامی انقلاب را به جبهه مقابل انقلاب اسلامی بکشاند، راه سالم ماندن این است که در سنگر روحانیت بمانیم و پیوند خود را روز به روز بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: سپاه ماندن سپاه به ارزش های معنوی، تدین و روحیه های جهادی است، در حوزه های علمیه مهم کار بسیج اساتید حوزه جدی تر گرفته شده و کار بسیج اساتید علمی، پژوهشی و آماده کردن اساتید برای تولید آثار متناسب با نیازها است./1323/

ارسال نظرات