۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۸۷۰
حجت الاسلام بیرانوند:

پذیرش طلاب بر مبنای کیفیت محوری قرار گیرد

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان گفت: در راستای پذیرش طلاب نو ورود و جذب جوانانی با استعداد و توانمند در حوزه باید بر مبنای کیفت محوری عمل کرد تا بتوان در انجام رسالت خطیر حوزه موفق شد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حاج شیخ علی بیرانوند، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در جلسه کمیته پذیرش جذب حوزه گفت: در پذیرش حوزه های علمیه باید دقت بیشتری به کار برده شود.

وی با بیان اینکه یک طلبه باید از نظر علم، اخلاق و رفتار الگوی دیگران باشد، افزود: جوانانی در حوزه جذب شود که مدافع اسلام، سیره اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و ارزش ها و آرمان های انقلاب باشند.

حجت الاسلام بیرانوند اظهار داشت: پذیرش جوانانی با استعداد، توانمند و با اخلاق و انقلابی امری مهم برای تربیت طلابی کارآمد، توانمند و اثرگذار در جامعه است.

وی با تأکید بر ضرورت کیفی سازی در مدارس علمیه اظهار داشت: در زمینه پذیرش طلاب و جذب جوانان کیفیت محوری باید به عنوان یک شاخصه مهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام بیرانوند تصریح کرد: پذیرش و جذب جوانانی با استعداد و توانمند، مؤمن، ولایی و انقلابی ضرورتی انکارناپذیر برای تحقق اهداف حوزه است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت حوزه و طلاب در عرصه تحصیلف تبلیغ و هدایت دینی جامعه اظهار داشت: با جذب جوانانی انقلابی و با روحیه جهادی می توان در این زمینه موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: پذیرش جوانان علاقه مند و توانمند برای تحصیل در مدارس علمیه امری مهم برای جلوگیری از ریزش در حوزه است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات