۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۸۹۱۸
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران لرستان تمدید شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: داوطلبان و علاقه مندان ورود به حوزه تا ۲۵ فروردین ماه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
آزمون ورودی سطح ۳ حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران تا 25 فروردین ماه تمدید شد.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان افزود: مدارس علمیه آماده پذیرش طلاب جدید الورود در مقاطع مختلف هستند.

مهرابی با بیان اینکه پذیرش طلبه در مقاطع عمومی، عالی و تخصصی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به حوزه با مراجعه به سایت معاونت آموزش می توانند از شرایط و مراحل پذیرش آگاه شده و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: تا کنون 441 نفر از خواهران استان لرستان نسبت به نام نویسی در حوزه اقدام کرده اند و داوطلب ورود به مدارس علمیه هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: از این تعداد داوطلب 351 نفر در مقطع عمومی و  90 نفر در مقطع عالی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت حوزه علمیه خواهران در سطح دو 450 نفر و در سطح سه 45 نفر اعلام شده است، اظهار داشت: آمار داوطلبان تا روزهای پایانی به چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان می رسد./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات