۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۵۹۳۸۳
امام جمعه موقت بوشهر:

تولید داخلی و مصرف کالای ملی مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه اولویت اصلی دشمن برای ضربه زدن به کشور فشار از طریق اقتصاد است گفت: تنها راه حل مسائل اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است؛ زیرا اشتغال، تولید ملی و مصرف کالای ملی می تواند مشکلات کشور را در این عرصه حل کند.
حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه عالیشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک آغاز سال نو گفت: سال نو فرصتی  برای تلاش مجدد و انتخاب و زندگی بهتر است و همه این بهترین ها باید در مسیر خداوند باشد.

امام جمعه موقت بوشهر خداوند را منقلب کننده دل ها دانست و اظهار داشت: در آغاز سال جدید از خداوند خواستاریم که ما را به احسن الحال برساند و این احسن الحال به معنای آشتی با خدا و مردم است. نوروز فرصتی است که کینه ها و کدورت ها را کنار بگذاریم و صله رحم در پیش گیریم.

وی در ادامه سخنان خود حضور مسافران و گردشگران را در بوشهر گرامی داشت و گفت: ایام عید روزهای شادی است و کسی با این شادی ها مخالفتی ندارد اما مراعات ارزش های دینی و رعایت حدود شرعی باید مورد توجه باشد؛ بد حجابی گناه است و نباید سال خود را با گناه آغاز کنیم.

حجت الاسلام هاشمی بر رعایت عفت و عفاف تاکید کرد و افزود: در صورت مشاهده ناهنجاری های اجتماعی و ولنگاری فرهنگی باید متولیان امر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر به صورت تذکر لسانی اقدام کنند.

امام جمعه موقت بوشهر به نامگذاری شعار سال(حمایت از کالای ایرانی) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هر ساله بر اساس نیاز کشور شعاری را برای آن سال مد نظر قرار می دهند، نگاهی به فهرست شعار سالهای گذشته نشان می دهد که مهمترین مساله کشور از نظر رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد است.

وی گفت: انتخاب شعار سال به نام «حمایت از کالای ایرانی» نشان می دهد مهمترین ضرورت کشور اقتصاد است و مسؤولان کشور در تحقق شعار سال گذشته علی رغم اینکه تلاش زیادی کردند اما هنوز بارهایی بر زمین مانده است. همچنین دشمنان از فشار بر کشور و مردم از طریق اقتصاد ناامید نشدند و این مساله را به عنوان نقطه ضعف نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه اولویت اصلی دشمن برای ضربه زدن به کشور از طریق اقتصاد است ابراز داشت: تنها راه حل مسائل اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است و اشتغال، تولید ملی و مصرف کالای ملی می تواند مشکلات کشور را در این عرصه حل کند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه سخنان خود میلاد امام محمد باقر(ع) را تبریک گفت./833/پ۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات