۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۵۹۵۱۴

اقدامات خیریه یک بنیاد ایرانی برای کمک به آوارگان روهینگیا

جمعی از خیران ایرانی در نظر دارند برای مسلمانان آواره روهینگیا امکانات رفاهی فراهم کنند.
روهینگیا

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه بین المللی امت واحده هشت سال است که در حوزه بین‌الملل، فعالیت‌های خیریه مختلفی انجام داده، در همین راستا در اوج بحران های میانمار با کمک خیران ایرانی توانست قسمتی از نیازهای اولیه مردمان داخل کمپ های آوارگان مثل خوراک و پوشاک را تامین کند.

اتحادیه امت واحده که یک سال است که طرحی به نام «تبسم» را برای حمایت از دانش‌آموزان آسیب ‌دیده از جنگ شروع کرده، و تا الان از 400 دانش‌آموز در هفت کشور حمایت کرده است. یک ماه پیش بود که اولین مدرسه ایرانی در کمپ آوارگان روهینگیایی در کشور بنگلادش را افتتاح کرد.

با توجه به وضعیت اسفناک کمپ های آوارگان در بهداشت عمومی، اتحادیه بین المللی امت واحده و انجمن فرهنگی اقصی (آفاق) با کمک فعالان بنگلادشی 10 چاه آب را در کمپ های «تاجمرکولا» و «قطب‌دیا» راه اندازی کردند.

اتحادیه بین‌‌المللی امت واحده که سابقه کمک‌رسانی به مسلمانان فلسطین، پاکستان، سوریه و یمن را نیز در کارنامۀ خود دارد، برای ادامه کمک‌رسانی‌ها به آوارگان روهینگیا؛ پذیرای کمک‌های نقدی ایرانیان است. هم‌میهنان می‌توانند برای حمایت‌ از مردم مظلوم میانمار، کمک های خود را به روش‌های زیر واریز کنند:
1. درگاه پرداخت خیریه اتحادیه امت واحده http://enfaagh.iuuu.ir/fa/form_data/add/form_id=117
2. شماره کارت بنام «مجمع جوانان  امت واحده» 5022297000010434
3. شماره گیری کد #1212*724*

/۸۴۷/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات