۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۹۱۸
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

مهلت نام نویسی حوزه علمیه خواهران لرستان تمدید شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: ۲۵ فروردین ماه جاری آخرین مهلت نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه اعلام شده است.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت نام نویسی حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این مهلت تا 25 فروردین ماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه تمدید مهلت نام نویسی فرصتی برای جذب علاقه مندان ورود به حوزه است، افزود: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی باید جوانان و علاقه مندان را نسبت به زمان و نحوه پذیرش مدارس علمیه آگاه ساخت.

مهرابی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان بیش از 400 نفر اعلام شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 45 طلبه در سطح سه و بقیه در سطح دو پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در مدارس علمیه گفت: خواهران طلبه در راستای آشنا سازی جوانان و دانش آموزان نسبت به حوزه و فضای مدارس فعالیت دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: از بین مدارس و دبیرستان های استان تاکنون 39 دبیرستان از مدارس علمیه خواهران بازدید داشته اند.

وی هدف از برگزاری این بازدیدها را آشنایی دانش  آموزان با فضای حوزه و طلاب بیان کرد تا این افراد بتوانند برای ورود به مدارس علمیه تصمیم بگیرند.

مهرابی جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه را امری مهم برای ارتقای سطح علمی و کیفی مدارس عنوان کرد و گفت: مراحل پذیرش بهترین فرصت برای شناسایی افراد علاقه مند و با استعداد است و مدیران و معاونان مدارس در این زمینه ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدارس علمیه استان در سطح دو و سه حوزوی اظهار داشت: امید است در راستای پذیرش طلابی با استعداد و توانمند شاهد رشد و شکوفایی مدارس علمیه و گام نهادن در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب باشیم./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات