۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۰۱۰۰
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

پذیرش ۲۰ طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه برادران کوهدشت

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت گفت: با توجه به ظرفیت مدرسه علمیه این شهرستان و با در نظر گرفتن امکانات آموزشی و فضای فیزیکی مدرسه امسال ظرفیت پذیرش شهرستان کوهدشت ۲۰ نفر اعلام شده است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب در مدرسه علمیه برادران کوهدشت در پایه یک تا 9 مشغول تحصیل هستند.

وی به وجود مشکلات فضای فیزیکی مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اشاره و عنوان کرد: در این مدرسه فضای کافی برای تحصیل بیشتر طلاب وجود ندارد.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه در شهرستان کوهدشت جوانان زیادی داوطلب ورود به حوزه هستند، یادآور شد: هر سال چند برابر ظرفیت پذیرش داوطلب شرکت کننده داریم.

وی در ادامه اظهار داشت: مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت هم اکنون در فضایی به مساحت 80 متر مربع فعالیت دارد و فضای این مدرسه ظرفیت پذیرش را برای ما محدود می کند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت تصریح کرد: با توجه به مشکلات و فضای فیزیکی این مدرسه امسال ظرفیت پذیرش 20 نفر اعلام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد و توانایی داوطلبان ورود به حوزه این آمار ممکن است کمتر و یا چند نفری بیشتر شود، مبنای پذیرش کیفیت محوری است.

حجت الاسلام سبحانی ابراز امیدواری کرد که با ارتقای فضای فیزیکی مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت شاهد درخشش بیش از پیش جوانان این شهرستان در حوزه باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: پذیرش برادران علاقه مند ورود به حوزه علمیه در شهرستان کوهدشت در دو مقطع سیکل و دیپلم صورت می گیرد و علقه مندان ورود به حوزه با مراجعه به سایت معاونت آموزش و یا مدرسه می توانند ثبت به نام نویسی اقدام کنند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات