۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۶۰۱۰۱
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد:

مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد آماده پذیرش ۱۵ طلبه جدیدالورود

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد از پذیرش ۱۵ طلبه جدیدالورود به مناسبت سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش بر مبنای داشتن استعداد، انگیزه و توانایی داوطلبان صورت می گیرد.
طلبه

حجت الاسلام محمد گودرزی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحصیل در حوزه فرصتی مناسب برای تربیت نسلی انقلابی و کارآمد است.

وی با اشاره به ظرفیت مدارس علمیه در راستای پذیرش طلبه عنوان داشت: در استان لرستان مهم ترین اصل در زمینه پذیرش طلبه کیفیت محوری اعلام شده است و در کنار این مهم ظرفیت آموزشی و فیزیکی مدارس نیز مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد هم اکنون با 130 طلبه در سطح یک فعالیت دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز مدرسه علمیه ولی عصر(عج) آماده پذیرش 15 طلبه جدیدالورود است و از بین داوطلبان ورود به حوزه تلاش می شود جوانان با استعداد، علاقه مند و کارآمد جذب شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد در ادامه به فعالیت و حضور اساتید بومی شهرستان بروجرد در این مدرسه خبر داد و گفت: بومی بودن اساتید امری مهم در زمینه کاهش بسیاری از مسال و مشکلات همچون رفت و آمد و وضعیت مسکن آنان است.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: هم اکنون هشت نفر از اساتید بومی حوزه علمیه در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن انگیزه و هدف از مسائل مهم برای موفقیت یک طلبه در انتخاب مسیر طلبگی است، گفت: از بین داوطلبان تلاش می شود افراد توانمند، با استعداد و با انگیزه جذب شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد تصریح کرد: طلابی که هدف و انگیزه لازم در مسیر طلبگی داشته باشند در برابر سختی ها و مشکلات پیش رو مستحکم خواهند بود و برای رسیدن به هدف اصلی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات