۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۱۰۶
در سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

پذیرش ۲۰ طلبه در مدرسه جزائریه شوشتر

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر از پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در این باره اطلاع رسانی های لازم در منطقه صورت گرفت و نام نویسی در حوزه آغاز و از مراجعه کنندگان مدارک لازم تحویل گرفته شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه زمان امتحان ورودی پذیرش به مراجعه کنندگان اطلاع داده می شود، ابراز داشت: آخرین مهلت نام نویسی تا 15 فروردین بود و پذیرش مدرسه جزائریه از میان مقاطع سوم راهنمایی و متوسطه صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 20 طلبه و آن هم ده نفر از مقطع متوسطه و ده نفر از مقطع سیکل پذیرش می شوند.

حجت الاسلام فرهادی با بیان اینکه پذیرش از میان دانش آموزان، فعالان فرهنگی مساجد و عموم علاقه مندان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: با ائمه جماعات مساجد و امام جمعه شهرستان در رابطه با اعلام پذیرش حوزه علمیه در سال تحصیلی جدید از طریق تریبون نماز جمعه گفت و گوهایی شد که از این طریق هم اطلاع رسانی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های آموزشی در پی برگزاری زودتر از موعد امتحانات نیمسال دوم تحصیلی سال جاری با مشکل مواجه شد، ابراز داشت: برگزاری کارگاه های مقاله نویسی و ارسال نزدیک به 50 مقاله از سوی طلاب پایه سوم تا ششم به جشنواره علامه حلی را در سال جاری شاهد بودیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات