۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۶۰۳۰۹
رییس حوزه هنری آذربایجان غربی خبر داد؛

آغاز تولید مستند روحانیت همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی از آغاز تولید مستند روحانیت خبر داد و گفت: تولید این مستند به سفارش اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از سوی مستندسازان حوزه هنری استان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی کلید می خورد.
رییس حوزه هنری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، احد هوشمند امروز در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته هنر انقلاب اسلامی با نخستین روزهای سال جاری، دیدار هنرمندان ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی انجام می شود.

وی همچنین از برگزاری عصر شعر چکامه های رجب با حضور نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و افزود: جشن هنر انقلاب و تقدیر از هنرمندان و اصحاب رسانه فعال حوزه هنری استان، برگزاری نمایشگاه های تجسمی با موضوع کالای ایرانی، اکران فیلم های کوتاه تولیدی هنرمندان حوزه هنری و تقدیر از عوامل فیلم کوتاه شکلات، برگزاری ورکشاپ مینیاتور هنر ایرانی، ارائه بلیت نیم بها سینما، اکران فیلم سینمایی به وقت شام برای عموم و هنرمندان و اصحاب رسانه از برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی از آغاز تولید مستند روحانیت خبر داد و گفت: تولید این مستند به سفارش تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از سوی مستندسازان حوزه هنری استان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی کلید می خورد.

وی افزود: در نخستین بخش، فعالیت های هنری و انقلابی 10 روحانی شیعه و سنی استان هر کدام در 10 تا 15 دقیقه مستندسازی می شود.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار داشت: برگزاری بخش اول فستیوال نمایش بچه های مسجد با عنوان 40 فانوس در مساجد استان از دیگر برنامه هایی است که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا می شود.

هوشمند در ادامه به برنامه های سال 96 اشاره کرد و گفت: سال گذشته 110 عنوان برنامه در 375 مورد در زمینه های سبک زندگی اسلامی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و خانواده اجرایی شد.

وی با اشاره به فعالیت دو هزار و 299 نفر از هنرمندان در برنامه های فرهنگی و هنری سال گذشته، ابراز کرد: در سال 96 دو هزار و 922 اثر هنری ثبت شده داشتیم.

هوشمند در پایان بر اهمیت تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری تأکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش استاندار آذربایجان غربی در این زمینه شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات