۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۰۳۵۲
حجت الاسلام امساعیلی عنوان کرد؛

تحصیل بیش از ۱۰۰ طلبه در مدرسه علمیه برادران الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه برادران الیگودرز از تحصیل ۹۰ طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید نیز ۳۰ طلبه جدیدالورود جذب می شود.
طلاب قدر دوران تحصیل در حوزه را بدانند

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحصیل در حوزه فرصتی برای فراگیری علوم دینی و رشد علمی جوانان علاقه مند به تحصیل در علوم دینی است.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در سطح یک و دو خاطرنشان کرد: 90 نفر از طلاب در سطح یک و 18 طلبه نیز در سطح دو مشغول به تحصیل است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز داشتن اخلاق، انگیزه و توانایی علمی را از جمله مهم ترین ویژگی های طلاب عنوان کرد و گفت: موفقیت علمی یک طلبه در گرو داشتن اخلاق و تهذیب نفس است.

وی علم و اخلاق را دو بال برای موفقیت یک طلبه دانست و ابراز امیدواری کرد که طلاب بتوانند با هدف، انگیزه و اخلاق در مسیر طلبگی و ارتقای سطح علمی خویش نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: پذیرش طلاب پس از برگزاری آزمون، مصاحبه و تحقیق میدانی صورت می گیرد و از بین داوطلبان ورود به حوزه افرادی که استعداد لازم را داشته باشند جذب می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با گسترش مدارس و ارتقای شرایط فیزیکی و آموزشی مدارس علمیه شاهد پذیرش همه علاقه مندان ورود به حوزه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه با توجه به توانایی تبلیغی که دارند در زمینه های مختلف و مناسبت ها فعالیت چشمگیری در عره تبلیغ دارند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات