۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۶۰۴۶۶
رییس حوزه هنری کرمان مطرح کرد؛

ضرورت ترویج هنر انقلاب اسلامی در کشور

رییس حوزه هنری کرمان با اشاره به ضرورت ترویج هنر انقلاب اسلامی در کشور، گفت: ترویج هنر انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف هنرمندان و نخبگان کشور بوده که مردم را با روش های متفاوت با اسلام آشنا کنند.
هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمد حسین ملکی ریس حوزه هنری کرمان ظهر امروز در محل حوزه هنری شهر کرمان با گرامیداشت یاد شهید سید اهل قلم مرتضی آوینی، اظهار داشت: انعکاس و اطلاع رسانی دغدغه های جامعه و آگاهی دادن به مردم بسیار با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و ترویج هنر اصیل انقلابی در جامعه اسلامی بسیار اهمیت بالایی دارد، افزود: حوزه هنری استان کرمان افتخار دارد، آثاری پیام رسان و اثرگذار تولید کند.

ریس حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه حمایت از ایده های بکر و انقلابی جوانان عزیز می تواند در برابر تهاجم های فرهنگی بایستد، تصریح کرد: هنرمندان متعهد با آثار انقلابی خود چراغ روشنی در فرهنگ اصیل ایجاد می کنند.

ملکی با اشاره به اینکه هدف اصلی تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پیشرفت فرهنگ اصیل ایرانی بوده، تاکید کرد: هنرمندان با زبان نرم هنری خود می توانند مردم را از  معضلات و خطرات آگاه کنند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ترویج هنر انقلاب اسلامی در کشور، گفت: ترویج هنر انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف هنرمندان و نخبگان کشور بوده که مردم را با روش های متفاوت با اسلام آشنا کنند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات