۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۰۵۹۴

آغاز زندگی مشترک ۶ زوج‌‌ لبنانی در جوار بارگاه منور رضوی

با هماهنگی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، ۶ زوج لبنانی زندگی مشترک خود را در كنار مضجع شريف امام رضا(ع) آغاز کردند.
زوج لبنانی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، 6 زوج لبنانی آغاز زندگی مشترک خود را در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

زینب علی ابراهیم مقیم کشور استرالیا که پیوند مشترک خود را از این مکان مقدس آغاز کرد، گفت: ما زندگی خود را با توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) شروع کردیم و باید این لطف خداوند را قدر بدانیم.

وی ابراز کرد: هیچ گاه تصور نمی‌کردم چنین مراسم باشکوهی داشته باشم و امروز یکی از بهترین روزهایی است که خداوند برای من مقدر کرده تا این سنت حسنه را در کنار مضجع منور حضرت رضا(ع) برگزار کنیم.

علی قاطبی؛ همسر این بانوی لبنانی، احساس خود را از این مراسم باشکوه و زیبا توصیف کرد و گفت: لطف و یاری خداوند و عنایات حضرت رضا علیه السلام در تمام لحظات زندگی من وجود داشته است و اکنون که این عنایت شامل حال ما شده تا در مکانی مقدس زندگی مشترکمان را آغاز کنیم بسیار خوشحال و خرسندم و از خداوند و ائمه می‌خواهیم در ادامه مسیر ما را راهنمایی و همراهی کنند.

وی افزود: ازدواج یکی از خاطره‌انگیزترین و شیرین‌ترین اتفاقات زندگی هر انسانی است و برای ما شیرینی آن دو چندان شد زیرا معنویت و برکت این پیوند قطعا در زندگی ما تداوم خواهد داشت.

گفتنی است؛ از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی هدایایی به این زوج‌های جوان اهدا شد./934/د103/ب1

ارسال نظرات