۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۶۰۷۵۷
از سوی مدرسه سفیران ولی عصر اهواز؛

۳۰ طلبه در سال تحصیلی جدید پذیرش می شوند

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر(عج) اهواز گفت: برای سال تحصیلی جدید، ۳۰ طلبه را براساس میزان تحصیلات و فعالیت های فرهنگی دینی پذیرش خواهیم کرد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: از آنجا که مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز از مدارس نمونه کشوری است؛ از این رو با استقبال خوبی مواجه می شود ضمن اینکه ملاک های خاص مدرسه در سنجش طلبه همیشه در اولویت قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به اینکه میزان تحصیلات و فعالیت های فرهنگی ـ دینی در جذب طلبه مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش 30 طلبه را دارا هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تحقیقات محلی، دومرحله مصاحبه و گذراندن دوره تثبیت و اختبار پس از برگزاری آزمون عمومی برای طلاب متقاضی تحصیل د مدرسه مدنظر است، خاطرنشان کرد: در دروس مدارس سفیران هدایت، مباحث تبلیغی و کاربردی و مورد نیاز جامعه دیده شده و بیشتر مورد مطالعه قرار می گیرند تا مبلغان خوبی در مدارس سفیران پرورش پیدا کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: طلبه های سفیران هدایت، می توانند پس از 5 سال تحصیل چه در سطح 3 سفیران هدایت و چه هنگام ادامه تحصیل در مدارس بلندمدت، اجتهاد و درس خارج را پیگیر شوند.

وی در رابطه با تریبت طلبه انقلابی گفت: مدرسه سفیران هدایت اهواز تحت زعامت آیت الله موسوی جزایری در همه عرصه ها و فعالیت های انقلابی حضور دارد و از طلاب علاقه مند خواست تا با تحقیق وارد حوزه شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات