۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۶۰۸۶۶
حجت الاسلام معرفت خبر داد؛

تفاهم نامه ستاد امر به معروف با حوزه

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از طراحی و اجرای طرح موسوم به «طرح ناظر» و همچنین امضای تفاهم نامه با حوزه علمیه قم خبر داد.
حجت الاسلام معرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین معرفت امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) که در سالن پشت محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر صورت پذیرفت، از اجرای مطلوب برنامه های امر به معروف و نهی از منکر در استان قم خبر داد و اظهار داشت:  با همکاری آموزش‌وپرورش استان در مدارس تحت پوشش برنامه‌های مطلوبی از سوی ستاد امربه‌معروف صورت گرفته است؛ چنانکه در ذیل این برنامه با همکاری دانش آموزان توانسته‌ایم به درون خانواده‌ها راه پیدا کنیم و برنامه‌های آمران به معروف و نهی از منکر را به اطلاع آنان برسانیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از تشکیل شوراهای امر به معروف نهی از منکر در ادارات استان خبر داد و گفت: بازرسانی برای ارائه گزارش به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از ادارات سرکشی می‌کنند.

حجت الاسلام معرفت با تاکید بر این که در سطح استان کارهای زیر بنایی مناسبی از جمله تفاهم‌نامه با حوزه علمیه در کنار برنامه‌های دیگری در آموزش‌وپرورش و ادارات صورت گرفته است، ابراز داشت:  تفاهم‌نامه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با حوزه علمیه در بخش‌های مختلف زمینه بسیاری از برنامه‌های اجرایی را برای ما فراهم آورده است؛ بر این اساس در تلاش هستیم چنین تفاهم‌نامه ای در جامعه المصطفی را به نتیجه رسانده تا  بتوانیم امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌صورت برون‌مرزی احیا و انجام دهیم.

حجت‌الاسلام‌ معرفت اجرایی شدن طرح تذکر لسانی را مد نظر قرار داد و بیان کرد: حدود 200 نفر به‌صورت دونفره، هفته‌ای دو نوبت در سطح خیابان صفائیه، دورشهر و حرم مشغول تذکر لسانی هستند که در آینده این جلسات بیشتر خواهد شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از طراحی و اجرای طرح موسوم به «طرح ناظر» خبر داد و گفت: طرح ناظر تاکنون به‌صورت محدود در قم اجرا می‌شد، اما امسال به‌صورت گشت نامحسوس برای خودروهایی که ایجاد منکر و آلودگی صوتی می‌کنند، به صورت گسترده اجرا خواهد شد./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات