۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۶۱۲۵۰

انتشار ویژه نامه حمایت از کالای ایرانی در سامانه کوثر بلاگ

همزمان با نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «حمایت از تولید ایرانی»، سامانه کوثر بلاگ اقدام به تولید ویژه نامه ای با همین عنوان کرده است.
ویژه نامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سامانه کوثر بلاگ اقدام به راه اندازی ویژه نامه ای با عنوان «حمایت از کالای ایرانی » کرده است.

برپایه این گزارش، این ویژه نامه شامل 16مطالب تولیدی می باشد که در آن نویسندگان به بیان تجربیات، پیشنهادات، دیدگاه ها و راه کارهای خود برای حمایت از کالای ایرانی می پردازند.

حمایت سبز، تعصب ملی، فقط کالای ایرانی، چرا کالای ایرانی بخریم؟، 91 مزیت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یک سبک زندگی جهادی، خورشید گرفتگی، مجموعه کلیپ های حمایت از تولید ایرانی، وقتشه دست همدیگه را بگیریم..! ،حوالی زندگی یک کشاورز، حمایت از کالای ایرانی، تیتر تا عمل، مارک ایرانی، حمایت از تولید مقدمه حمایت از کالای ایرانی و بی اعتمادی  از جمله مطالبی است که در این ویژه نامه مورد استفاده قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت مشاهده و استفاده از این ویژه نامه می توانند به سامانه کوثربلاگ به نشانی http://www.kowsarblog.ir مراجعه نمایند./872/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات