۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۶۲۰
حجت‌الاسلام ذوالنور:

نتیجه ضربه زدن به نظام له شدن زیر پای مردم است

نماینده مجلس با بیان این که مردم هیچگاه اصل نظام را به یک نفر گره نمی زنند، گفت: کسانی که از اصل نظام فاصله بگیرند و قصد ضربه زدن به ‌آن را داشته باشند زیر پای مردم له خواهند شد.
حجت الاسلام ذوالنور

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، دلیل حمایت مردم و نیروهای حزب‌اللهی جامعه را از مسؤولان را در راستای منافع ملی، حل مشکلات مردم و جامعه، تقابل با توطئه‌ها و شیطنت‌های دیگران دانست و گفت: امر بر مسؤولان سابق مشتبه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی از مسؤولان سابق تلقی می‌ کنند که مردم عاشق چشم و ابرویشان هستند و آن‌ها می‌توانند با تظاهر به یک توان کاریزما بعد از مسؤولیتشان باز هم اراده خود را بر دیگران تحمیل کنند و اهداف خود را خارج از اهداف جامعه و نظام پیش برند.

وی با اشاره به پشت کردن مردم به مسؤولان سابق گفت: این افراد بعد از اینکه حرکت‌های خود را انجام دادند مشاهده کردند که مردم با آن‌ها همراه نیستند؛ بنابراین پشت مسائلی دیگر سنگر گرفتند و مخفی شدند.

حجت‌الاسلام ذوالنور عدالت را واژه‌ای مقدس توصیف و تصریح کرد: این‌ها به واژه عدالت تمسک کردند و در مصداقی بارز قوه قضائیه را هدف قرار دادند؛ من هم در نقد قوه قضائیه، دولت و مجلس نقدهای زیادی دارم منتها نقد ما برای اصلاح اوضاع و رفع ناهنجاری‌ها است ولی بعضی با حمله به بعضی نهادها اصل نظام را نشانه گرفته‌اند و نوع اقداماتشان مشروعیت‌زدایی از اصل نظام است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که در امام زاده‌ای بسط می‌نشیند این پیام را می‌دهد که نظام را مشروع نمی‌دانم و علاوه بر آن جایگاه مشروعی را برای ارائه شکایت خود سراغ ندارم؛ این‌ها سعی می‌کنند از فضاسازی نتیجه بگیرند اما هر جا کسانی بخواهند با فضاسازی و غوغا‌سالاری نتیجه بگیرند موجب تأخیر در نتیجه می‌شوند و باید بدانند که نظام منفعل عمل نخواهد کرد و باج بیهوده نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه بعضی افراد هدفشان صادقانه، خیرخواهانه و اصلاح امور نیست، گفت: معنای دولت با کابینه است وقتی چهل وزیر از دو دولت اقدامات رییس کابینه را صریحاً خلاف منافع ملی اعلام می‌کنند معلوم است که انحرافی عمیق در جریان است؛ نمی‌توان خدمات صورت گرفته در یک مقطع را برای یک فرد قلمداد کرد.

حجت‌الاسلام ذوالنور افزود: برخی مسؤولان که امر برایشان مشتبه شده است فکر می‌کنند که اگر مردم در مقابل دستاوردهای انقلاب و دفاع از کیان نظام در زمانی به یک نفر رسیده‌اند به این معنی است که طرفدار این فرد هستند که اینطور نیست؛ مردم اصل نظام و منافع ملی را به یک نفر گره نمی‌زنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات اخیر مردمی ابراز داشت: هرچند مردم معترض بودند اما آشوب‌های خیابانی را برنمی‌تابند و شاهد بودیم که به اعتراف رسانه‌های بیگانه این مردم معترض به مسائل اقتصادی چگونه در مقابل آشوب‌های خیابانی صف کشیدند و 22 بهمن دیگری را رقم زدند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم به حل مشکلاتشان فکر می‌کنند نه به شعارهای افراد و موضع‌گیری اشخاص؛ ازاین‌رو هر جا اشخاص از منافع ملی فاصله بگیرند و بخواهند به نظام اسلامی آسیب بزنند، مردم آن‌ها را زیر پای خود له می‌کنند./۸۳۶/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات