۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۸۰۵

تشکیل انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم با هدف پیگیری مطالبات رهبری

دبیر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم، هدف اصلی این انجمن را پیگیری دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه های علمیه اعلام کرد.
دیدار اساتید حوزه با آیت الله کعبی دیدار اساتید حوزه با آیت الله کعبی دیدار اساتید حوزه با آیت الله کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم امروز با آیت الله عباس کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در محل جامعه مدرسین برگزار شد، گزارشی از فعالیت های این انجمن خدمت آیت الله کعبی ارائه شد و حاضران به طرح دیدگاه های خود درباره مسائل و موضوعات مختلف پرداختند.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار حجت الاسلام استوار میمندی دبیر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این انجمن ارائه کرد.

وی اعضای این انجمن را فضلای دغدغه مند نسبت به انقلاب و نظام و پیگیر مطالبات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم دو سال است که به صورت تشکیلاتی و هدفمند کار خود را شروع کرده است.

حجت الاسلام استوار میمندی از دیدار اعضای این انجمن و تشکل حوزوی با شخصیت های برجسته حوزوی خبر داد و افزود: در همین راستا دیدارها و نشست هایی با شخصیت هایی همچون آیات شب زنده دار، اراکی، اسلامیان، عبداللهی، علیدوست، آشتیانی و دیگر چهره های حوزوی برگزار کرده ایم.

دبیر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در ادامه جامعه مدرسین را نهاد مرجع و مورد احترام دانست و گفت: با وجود جایگاه برجسته این نهاد فاخر و ارزشمند، نیاز بود کار نخبگانی با حضور اساتید جوان ذیل هدایت های بزرگان شکل گیرد.

در ادامه این دیدار آیت الله کعبی نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود درباره مسائل مختلف حوزه و حاکمیت پرداخت و تاکید کرد: اساتید جوان سرمایه های اصلی روحانیت و نظام اسلامی هستند و این سرمایه ها به هیچ وجه نباید هدر برود.

وی با ارزنده توصیف کردن کار تشکیلاتی، خطاب به اعضای انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه اظهار داشت: کار شما بسیار مهم، حیاتی و لازم است، این کار شما باید توسعه پیدا کند چراکه بدون سازماندهی و کار تشکیلاتی نمی توان ماموریت های بزرگ را به سرمنزل مقصود رساند./۹۲۴/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات