۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۶۱۹۵۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان با ایمان و عمل صالح وظایف خود را انجام دهند

حضرت آیت الله علوی گرگانی هم ایمان و هم عمل را در کارها مهم ارزیابی کرد و گفت: ایمان و آرزوی انجام کار خیر برتر از عمل بدون ایمان است.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله محمد‌علی علوی گرگانی در دیدار با حجت‌الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب و سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب از مسؤولان خواست تا با استفاده از تریبون‌ها فقط مردم را نصیحت نکنند و گفت: همه پذیرای نصیحت باشیم و از مطالب مفید استفاده کنیم.

وی ایمان بدون عمل و عمل بدون ایمان را بی‌ثمر دانست و با بیان ماجرایی از حضرت رسول اکرم (ص) مبنی بر اینکه پس از دیدن جوی آبی به اطرافیان خود می‌فرمایند کاش کسی بود که بر روی این جوی پلی می‌ساخت، یکی از مؤمنان آرزو می‌کند که توانایی ساخت آن را داشت و یک یهودی این کار را انجام می‌دهد گفت: این ماجرا باعث حدیث معروف «نیت المؤمن خیرٌ من عمله» پیامبر اکرم است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: شما در عمل، رفتار و کردارتان سعی و تلاش کنید که با دو بال ایمان و عمل به موفقیت دست یابید و «ان‌الذین آمنوا و عملوا» را سرلوحه کار خود قرار دهید.

حجت‌الاسلام اکبری در ابتدای این دیدار با تکریم نام‌گذاری امسال با نام حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: سخنان مرجعیت چراغ راه سپاه پاسداران است./836/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات