۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۵۶۲۰۳۶
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

برخی با شعار امید در مسیر مأیوس کردن جامعه حرکت می کنند

رییس قرارگاه عمار با بیان این که برخی با وجود شعار امید در مسیر مأیوس کردن مردم حرکت می کنند، تضعیف سپاه را سبب یأس جامعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در نشست بصیرتی طلاب در مدرسه معصومیه قم با اشاره به آیه 13 سوره مائده اظهار داشت: مداوم از اهل یهود خیانت‌های جدید مشاهده می‌شود، قبل از انقلاب به درستی درک نمی‌شد که یهود چه می‌کند، اما بعد از انقلاب فضا روشن شد.

وی ادامه داد: هرچه از جمهوری اسلامی می‌گذرد و جلوتر می‌رود، عمق خیانت‌های یهود بیشتر عیان می‌شود که  قوای کفر در انحصار یهود است.

رییس قرارگاه عمار با بیان این‌که به برکت مقاومت، اخلاص و پیروزی خون بر شمشیر چشم‌های مردم نسبت به خیانت‌ دشمنان و چنبره یهودیان بیشتر باز شد، گفت: پیروزی امام حسین(ع) بر دشمنان خود در کربلا به‌واسطه شمشیر نبود، بلکه از جنس پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی با اشاره به آثار و تجارب حاصل از برجام بیان کرد:  با اجرای برجام قضیه برای مردم روشن شد، عده‌ای گفتند غرب کدخدا دارد و برای حل معضلات باید کدخدا را راضی کرد، حال سؤال این‌است که کدخدای آمریکا کیست، آیا جز اسرائیل است که هدف آمریکا هم نجات آن بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب مرکز خیانت جهان را اسرائیل معرفی کرد و گفت: اسرائیل نقطه محوری است که اگر بتوانند آن را نجات دهند، جمهوری اسلامی را شکست داده‌اند و در صورت ناتوانی از نجات اسرائیل، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، هر مسأله‌ای که باعث بقای اسرائیل شود، در واقع باعث شکست جمهوری اسلامی می‌شود.

وی رژیم صهیونیستی را محور شرارت عالم توصیف کرد و گفت: امروز تمام تلاش آمریکا و اسرائیل بر تحریف واقعیت‌ها است و مأیوس سازی در کشور ایران دستور کار جدی آنها است.

رییس قرارگاه عمار با بیان این‌که دسته‌ای در کشور شعار مأیوس سازی را می‌دهند، گفت: دسته‌ای دیگر هم هستند که هرچند شعار امید دهی می‌دهند؛ اما در مسیر مأیوس کردن مردم حرکت می‌کنند و دائما محور قدرت را می‌زنند.

وی با اشاره به رشاد‌ت‌های سپاه پاسداران در مبارزه با دشمنان تأکید کرد: همه دنیا می‌داند که خط مقدم مبارزه با محور شرارت‌ها سپاه پاسداران است، حال برخی سعی در تضعیف این قدرت عظیم دارند که این کار همان مأیوس سازی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: باید در برابر خیانت‌ها خود را مسلح و در برابر ضربت آنها خود را مقاوم کنیم، رهبر معظم انقلاب دائما مشکلات را تشخیص می‌‌دهد و راه‌حل آنها را برای جامعه بیان می‌کند، اگر مردم راهبرد رهبر انقلاب را انجام دهند و از کالای داخلی حمایت کنند، مشکل اقتصادی کشور حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ممکن است خیانت صهیونیست‌ها با واسطه انجام شود، زمانی که برخی می‌گفتند برای حل شدن مشکل آب خوردن هم باید تحریم‌ها رفع شود، آن زمان اگر این سخن تحلیل می‌شد چه نتیجه‌ای گرفته می‌شد، منظور از برطرف شدن تحریم‌ها آزاد شدن واردات بود یا صادرات اجناس ایرانی مورد نظر بود.

رییس قرارگاه عمار درباره تحریم‌های 40ساله دشمنان گفت: علت این‌که انقلاب در این 40 سال روی پای خود مانده است همین تحریم‌ها بوده است، کمر اقتصاد ایران به نفت بسته است، متوسط صادرات نفت بعد از انقلاب یک میلیون بشکه بوده و حال آن‌که صادرات نفت قبل از انقلاب 6 میلیون بشکه بوده است.

وی عنوان کرد: با وجود میزان بالای صادرات نفت کشور و جمعیت کم قبل از انقلاب، میزان سازندگی قبل انقلاب کشور در حد صفر بوده است، کمترین توسعه زمان طاغوت در قم بود؛ چراکه عمدا نمی‌‌خواستند قم پیشرفت کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این‌که تنها کسانی که مرگ را فراموش می‌کنند، نسبت به مال دنیا حریص شده و مادیات را دنبال می‌کنند، گفت: کسی که اکنون در خانه‌ای با ارزش میلیاردها تومان زندگی می‌کند، روشن است که مرگ را فراموش کرده است و درگیر هوا و هوس دنیا شده است.

وی در پایان درباره حوزه انقلابی تصریح کرد: مردم کشور اصل انقلاب هستند، آن که می‌تواند مردم را پای انقلاب و آرمان‌های آن نگه دارد حوزه و روحانیت است، به همین خاطر رهبر انقلاب فرمودند حوزه باید انقلابی باقی بماند، چراکه حوزه منشأ انقلابی بودن جامعه و کشور است./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات