۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۵۶۲۰۴۱

آغاز نام نویسی نیمسال دوم آموزش غیر حضوری حوزه

نام نویسی نیمسال دوم آموزش غیرحضوری حوزه علمیه قم شهریور۹۷ از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده و تا یکم تیرماه ادامه دارد.
معاونت آموزش حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نام نویسی نیمسال دوم آموزش غیرحضوری حوزه علمیه قم شهریور97 از 27 فروردین ماه آغاز شده و تا یکم تیرماه ادامه دارد.

براساس این گزارش، تکمیل سطح یک، قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های 1 تا 6، معدل 14 در پایه6 به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه 1088، اشتغال تمام وقت در یکی از نهاد ها یا ارگان های انقلاب اسلامی متناسب با شئون روحانیت و نداشتن منع آموزشی و صیانتی از جمله شرایط نام نویسی در آنیمسال دوم آموزش غیر حضوری حوزه علمیه قم است.

گفتنی است، انتخاب واحد نیز از یکم اردیبهشت ماه تا 15 تیرماه انجام می شود و زمان بندی های اعلام شده غیرقابل تمدید است و امتحانات نیز از یکم تا پنجم مرداد برگزار می شود.

همچنین صرف ثبت درخواست غیرحضوری به معنای نهایی شدن ثبت نام در دوره غیرحضوری نبوده و لازم است کل مراحل تا نهایی شدن ثبت نام و انتقال از طریق سامانه انجام شود و طلابی که در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 (بهمن96) ثبت نام کرده اند نیازی به نام نویسی مجدد ندارند ندارند و فقط باید انتخاب واحد کنند.

شرکت در امتحانات بر اساس دروس انتخابی برای طلبه الزامی است و در صورت غیبت غیرموجه یا انصراف از جلسه امتحان، نمره صفر ثبت خواهد شد و طلبه فقط مجاز به شرکت در امتحان دروسی است که بر اساس ضوابط برای او انتخاب شده است، بنابراین در صورت شرکت در امتحان بدون انتخاب درس، اقدامی نسبت به تصحیح اوراق امتحانی و ثبت نمره وی صورت نخواهد گرفت.

شایان ذکر است، طلاب می توانند با مجوز مدیریت مبداء و مقصد با در دست داشتن کارت ورود به جلسه، در محل دیگری در امتحان شرکت کنند و حداقل نمره قبولی در تمامی دروس 12 است و امکان استفاده از تک ماده وجود ندارد./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات