۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۲۲۵۹

دعوت مسؤولان ‌آذربایجان‌شرقی از مردم برای استقبال از رییس جمهور

نماینده ولی فقیه، استاندار آذربایجان شرقی، نایب رییس مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان با صدور بیانیه ای مشترک، از مردم برای حضور حماسی و شور انگیز در آیین استقبال از رییس جمهور دعوت کردند.
سفر رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، نایب رییس مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان در آستانه سفر ریاست جمهوری، با صدور بیانیه ای مشترک، از مردم برای حضور حماسی و شور انگیز در آیین استقبال از رییس جمهور دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و قهرمان پرور آذربایجان‌شرقی

نخستین روزهای اردیبهشت که با اعیاد شعبان المعظم تقارن دارد دلهایمان را با مناجات شعبانیه تطهیر میکنیم تا لحظه هایمان معطر به انتظار مولا و صاحب عصر و آقای خوبی ها امام مهدی (عج) شود که کوچه پس کوچه های شهر آمدنش را نجوا میکنند.

و آذین میزنیم، خطه قهرمان آذربایجان و شهر شهدای محراب و شهیدان عاشورایی و خواستگاه آزادی خواهان جهان را برای آمدن مهدی فاطمه ؛ و این روز هایی که نهضت سُلالۀ پیامبر، حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی که40 ساله شده است ؛ و نخل تنومند نظام اسلامی با درایت و رهبری حکیمانه آیت الله امام خامنه ای عزیز به بار نشسته و عمران و آبادانی گوشه گوشه این مرزو بوم را به ارمغان آورده است.

مردم فهیم، ولایی و قدرشناس استان

شما در طول تاریخ پرافتخار خود همواره سرمنشأ خیر و برکت و حماسه بوده‌اید و ایران و ایرانی بر تعصب و غیرت مردمان این خطه اذعان دارند.

سر سربلند ایران ، تبریز قهرمان و میهمان نواز که به تعبیر شهریار ملک سخن سرمه‌ی چشم از غبار کفش مهمان می‌کند فردا به استقبال میهمان عالیقدر خویش خواهد رفت ؛ که این، فرصت دوباره ای است تا همگی در کنار هم و با همدلی و همگامی، جلوه های حضور را بار دیگر متجلی سازیم و با استقبال شایسته و ماندگار از رئیس جمهور  کشورمان نشان دهیم که ضمن قدردانی و میهمان نوازی، عزم و اشتیاق وصف ناشدنی برای پیشرفت و اعتلای این دیار داریم و در این راه همراه و مشوق خدمتگزاران ایران همیشه سرافراز هستیم.

اینجانبان فرصت را غنیمت می شماریم و ضمن قدردانی و ادای احترام و خضوع به پیشگاه شما مردم غیرتمند خداوند را برای همه نقش آفرینی های تاریخی تان سپاس می گوییم.

حال از آحاد شهروندان و هم استانی های خود در تبریز و سایر شهرستانها دعوت می کنیم با حضور پرشور در مراسم استقبال از مقام محترم ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، بار دیگر نشان دهند که آذربایجان سر ایران است.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم

نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی تبریز

محید خدابخش

استاندار آذربایجان‌شرقی

دکتر مسعود پزشکیان

نائب رئیس اول مجلس و نماینده‌ی مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی

ضیاء‌الله اعزازی

رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده‌ی مردم بناب در مجلس شورای اسلامی

/۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات