۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۲۳۷۷
حاجی بابایی:

موفقیت های کشور پس از انقلاب بسیار چشم گیر بوده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نشانه های بین المللی موجود نشان از پیروزی ما در اهدافمان دارد و اگر با آرمان هایی که برای انقلاب اسلامی تعیین شده است ما را بسنجند موفقیت ها بسیار چشم گیر خواهد بود.
دکترحاجی بابایی در نشست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست ائمه جمعه استان همدان با اشاره به پیروزی های پس از انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی این بود که اسلام ناب محمدی را به جهانیان بشناسانیم و در مسیر عاشورا و اهل بیت و قرآن جلو برویم.

وی ادامه داد: تمام نشانه های بین المللی موجود نشان از پیروزی ما در این هدف دارد و اگر با آرمان هایی که برای انقلاب اسلامی تعیین شده است ما را بسنجند موفقیت ها بسیار چشم گیر خواهد بود.

حاجی بابایی پیروزی اصلی در عراق را متعلق به ملت ایران دانست و گفت: امروز اگر این انقلاب نبود سفر به کربلا و زیارت اربعین به این راحتی نبود.

وی افزود: ما از برکت این انقلاب توانستیم بزرگترین صحن را برای حضرت زهرا(س) در مکانی درست کنیم که روزی در آنجا حکومتی بر پا بود که امام حسین(ع) را شهید کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر وصیت شهدا و بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را خوب بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که هدف ما از انقلاب چه بوده است و توانسته ایم با سرعت بسیار زیادی به سمت جلو در حرکت باشیم.

وی حرکت جامعه را مانند قطاری رو به جلو توصیف کرد و ابراز داشت: در قطاری که با آن به سمت جلو در حال حرکت هستیم متاسفانه در برخی از کوپه ها برخی از افراد پا به کار نیستند و این مشکلی است که با آن مواجه هستیم.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: البته این را باید گفت که خدمت گزاران بسیاری در جامعه داریم اما این وظیفه مسؤولان است که خودمان باید تبلیغ خودمان باشیم یعنی در هر جایگاهی که هستیم عملکردمان می تواند تبلیغ ما باشد.

وی به ارتباط جامعه روحانیت با مدارس اشاره کرد و گفت: باید در کوچه و خیابان کانون فرهنگی ایجاد شود تا ارتباط بین روحانیان با مدارس و بچه ها بسیار قوی شود.

حاجی‌بابایی وحدت را نیاز اصلی امروز جامعه دانست و افزود: ما نباید فضای وحدت موجود در کشور را از بین ببریم و باید همه برای پیشرفت ایران یکپارچه شویم./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات