۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۲۴۱۱
رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر به فرهنگ از سوی مسؤولان

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توجه به فرهنگ در جامعه خیلی کمرنگ‌ است بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگ از سوی دستگاه‌ها و مسؤولان تأکید کرد.
فرهنگ سازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، احد هوشمند قره‌باغ عصر امروز در پنجمین دیدار ادبی شاعران آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان با نام چکامه‌های رجب که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال محوریت برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی خارج شدن از مرکز و اجرای برنامه‌های بیشتر در شهرستان‌ها بود، اظهار داشت: در برنامه‌های امسال این هفته، حوزه هنری خود پیش‌قدم شده و به میان مردم رفت و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در میان آنها حضور یافت.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: در این هفته بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار شد که از جمله آنهاغبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، اجرای تئاتر خیابانی در روستاها، رونمایی از چندین کتاب با موضوع ادبیات پایداری، اجرای نمایش‌های مختلف در مساجد تحت عنوان تئاتر بچه‌های مسجد، تجلیل از علمای شاخص استان و ... از جمله این برنامه‌ها بودند.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توجه به فرهنگ در جامعه خیلی کمرنگ‌ است از نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خواست تا وی با استفاده از جایگاه خود به دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان بفرماید که در برنامه‌های خود توجه به فرهنگ را نیز مدنظر قرار دهند تا از بی‌توجهی و غفلت خارج شده و در سایه آن به هنرمندان، شاعران و ... بها داده و در برنامه‌های مختلف و مراسمات از آنها هم استفاده شود./936/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات