۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۶۲۴۵۳
یادداشتک؛

سکوت قبیله هتاک

امام رضا(ع)، امام هشتم همه شیعیان است و مقام عصمت اجل از این بازی های قبیلگی است، پس اگر هنوز هم ذره ای عرق دینی و حب اهل بیت(ع) در درونتان زنده مانده نباید با سکوت‌تان مهر تأییدی بر بی شرمی هرزه نویس مفلوکی شوید.
نویسندگی و قلم حرم امام رضا

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، آن هنگام که مفاهیم وارونه شوند و به سبب سیاست بازی مکاران مطابَق مفاهیم را در بازار مکّاره ی خویش و بر حسب قوم و قبیله و امیال شخصی باز تعریف و تفسیر می­ کنند، نتیجه این می شود که انتقاد به ساحت مبارک آقایان و مدیران منتسبشان مساوی با بی هویتی و بی سوادی و بی شناسنامه بودن و بی عقل بودن و ده ها صفت دیگر اما نه تنها انتقاد معصومین جایز است که جدیدا طرفدارانشان اهانت به ذوات عصمت را هم جایز دانسته اند.

اینکه مفلوک هرزه نویسی به مقام عصمت جسارت کرده، هرزه نویسی می­ کند که ظاهرا هم بار نخستش نبوده، نشان از تهی بودن و خبث درونی اش است و پی گیری دستگاه های نظارتی را می طلبد و الا تنبیه مفلوکان بی مقداری چون وی از ناحیه مردم مسلمان نه اتفاق جدیدی است و نه معونه ای دارد کما اینکه در گذشته بودند هتاکانی که به دست همین ملت مسلمان ادب شدند.

اما مسئله مهمتر سکوت روزنامه های متصف به قبیله ی همین فرد هتاک است. روزنامه هایی که همگی به طور واحد اتفاق سناریو گونه برخورد گشت ارشاد با یک زن بدحجاب را در بوق و کرنا کردند، که البته اینگونه کوه از کاه ساختن ها و تبدیل سناریوها به چالش ها و بلکه بحران های اجتماعی و خوراک رسانه ای برای غرب ساختن از سوی آنها سابقه ای دیرینه دارد، اینک همان روزنامه ها در مقابل اهانت خبرنگار اصلاح طلب سکوت کرده اند. شاید در گیر و دار بازی های سیاسی، امام رضا (ع) را در جناح مقابل خویش تعریف کرده اند و گمان برده اند حال که امر دائر شده بین حمایت از هم حزبیشان و ماست مالی گناهش و بین حمایت از امام رضا بهتر است که جانب هم قبیله خویش را بگیرند.

والله امام رضا(ع)، امام هشتم همه شیعیان است و مقام عصمت اجل از این بازی های قبیلگی است، پس اگر هنوز هم ذره ای عرق دینی و حب اهل بیت در درونتان زنده مانده نباید با سکوتتان مهر تأییدی بر بی شرمی هرزه نویس مفلوکی شوید و ارزش و آبروی خودتان را بر باد دهید./۸۴۱/پ۲۰۱/س

 

ارسال نظرات